- Укр
- Eng

IAB Україна презентував Casebook Influencer Marketing 2024–2025 – і одразу чотири кейси в ньому належать команді Burda Media Influencer.
Кейсбук упорядкував велику кількість різнопланових прикладів застосування інфлюєнсер-маркетингу. Кожен кейс містить завдання, мету, продукт, з яким працювали, та рішення. Це найяскравіші кейси з інфлюєнсерами за 2024 рік і початок 2025 року, які можуть бути орієнтиром для інших компаній та брендів.
«Ми пишаємося тим, що наші рішення стали частиною цієї добірки. Адже робота з інфлюєнсерами – від нано-до макро – є одним із найефективніших каналів комунікації сьогодні», – коментує Анна Галайко, керівниця агентства Burda Media Influencer.
Зокрема, до Casebook Influencer Marketing 2024–2025 увійшли такі кейси Burda Media Influencer:




IAB Україна – профільна організація, мета якої – сприяти розвитку інтерактивної реклами в Україні. Входить до міжнародної асоціації Interactive Advertising Bureau (IAB).
Burda Media Influencer – агентство з інфлюєнс-маркетингу, що входить до складу Burda Media Ukraine. Допомагає брендам розробляти та втілювати ефективні кампанії з блогерами, нано- та мікроінфлюєнсерами тощо, залучаючи власні ресурси:
У портфоліо агентства – сотні реалізованих проєктів з українськими та міжнародними брендами, як-от Henkel, Unilever Nestle, Danone, Motorolla, Biocodex, Райффайзен Банк та інші. Понад 15 років на ринку.