Кейси Burda Media Influencer –  серед найкращих у Casebook Influencer Marketing 2024–2025

Кейси Burda Media Influencer – серед найкращих у Casebook Influencer Marketing 2024–2025

IAB Україна презентував Casebook Influencer Marketing 2024–2025 – і одразу чотири кейси в ньому належать команді Burda Media Influencer.

Кейсбук упорядкував велику кількість різнопланових прикладів застосування інфлюєнсер-маркетингу. Кожен кейс містить завдання, мету, продукт, з яким працювали, та рішення. Це найяскравіші кейси з інфлюєнсерами за 2024 рік і початок 2025 року, які можуть бути орієнтиром для інших компаній та брендів.

«Ми пишаємося тим, що наші рішення стали частиною цієї добірки. Адже робота з інфлюєнсерами – від нано-до макро – є одним із найефективніших каналів комунікації сьогодні», – коментує Анна Галайко, керівниця агентства Burda Media Influencer.

Зокрема, до Casebook Influencer Marketing 2024–2025 увійшли такі кейси Burda Media Influencer:
 

  • кейс Perwoll, що підвищив обізнаність про продукт і надихнув аудиторію на екологічний підхід до моди, зокрема через інфлюєнс- та івентмаркетинг, бранч Fashion Talk з блогерками та Marie Claire та кампанію в межах Ukrainian Fashion Week:
     


 

  • кейс Dove, що поєднав тестування продукту нано- та мікроінфлюєнсерами спільноти Naprobu, блогерів та медіа – ця багаторівнева комунікація зі споживачем забезпечила понад 1 тис відгуків і рекомендацій:
     


 


 

  • кейс Zewa – яскравий приклад того, як стимулювати переходи на маркетплейси за допомогою user generated content (UGC) та креативу:
     

 

IAB Україна – профільна організація, мета якої – сприяти розвитку інтерактивної реклами в Україні. Входить до міжнародної асоціації Interactive Advertising Bureau (IAB).

Burda Media Influencer – агентство з інфлюєнс-маркетингу, що входить до складу Burda Media Ukraine. Допомагає брендам розробляти та втілювати ефективні кампанії з блогерами, нано- та мікроінфлюєнсерами тощо, залучаючи власні ресурси:

  • word of mouth marketing платформу Naprobu.ua,
  • медіа Marie Claire, Liza.ua для крос-медійних проєктів,
  • інтеграційні івенти Blog Days, Public Talks.

 

У портфоліо агентства – сотні реалізованих проєктів з українськими та міжнародними брендами, як-от Henkel, Unilever Nestle, Danone, Motorolla, Biocodex, Райффайзен Банк та інші. Понад 15 років на ринку.