
Побудова іміджу бренду через крос-медійні рішення на базі відомих друкованих видань та їхніх онлайн-майданчиків.
Друковані видання сьогодні - це статусність, стабільність і культура споживання інформації, яка значно відрізняється від онлайну; це традиційно висока лояльність читацької аудиторії й емоційна залученість. Саме тому промо та рекламні кампанії на базі традиційних друкованих медіа традиційно дають можливість отримати очікуваний ефект і дозволяють нашим клієнтам досягти бажаної мети. Сучасні технології надають можливість реалізовувати найнесподіваніші та найяскравіші рекламні рішення і на базі традиційних медіа: від доповненої реальності до інтеграції онлайн-складової.
Наявність у наших друкованих видань розвинених екосистем, які включають сайти, сторінки в соціальних мережах, дозволяють нам реалізовувати масштабні проєкти як з онлайн, так і з офлай-компонентом.
"Отдохни", "Ліза", Burda Style, "Моя Дитина", "Люблю готувати" - одні з найбільш впізнаваних медійних брендів в Україні серед жіночої аудиторії від 25 до 50 років. А їх сайти традиційно займають високі позиції в рейтингу найбільш відвідуваних онлайн-ЗМІ України. Ми готові допомогти нашим партнерам - виробникам різних груп товарів - у виведенні їх продукції на ринок. І пропонуємо їм розглянути варіант партнерства з нашими брендами: ми можемо надати ліцензії наших брендів, розробити брендинг і забезпечити промо-підтримку нової продукції на наших сайтах.