Perwoll Fashion Talk. Модний бранч і кампанія з інфлюенсерами

Продукт

 

Perwoll – преміальний бренд засобів для прання від Henkel. Бренд відомий своєю активною позицією щодо відповідального споживання і докладає зусиль до розробки інноваційних формул пральних засобів, зокрема для речей різних кольорів і типів тканин, щоб подовжити їм життя та підтримувати вигляд нових якомога довше, а відтак – позбавити довкілля екологічного навантаження.

 

 

Партнер
Henkel
Завдання

 

  • Підвищити обізнаність про Perwoll Color Detergent
  • Підвищити частоту використання Perwoll
  • Надихнути аудиторію на вибір більш екологічного підходу до моди, якісного одягу і тканини, що прослужать довше
Рішення

 

Ми запропонували комплексну кампанію, що поєднує інфлюенс- та івент-маркетинг і складається з двох етапів:

 

 

  • Бранч з блогерками Perwoll Fashion Talk від Marie Claire
  • Кампанія з інфлюенсерами в контексті Ukrainian Fashion Week 2024

 

 

Такий підхід дозволяє з одного боку познайомити цільову аудиторію з інноваційним продуктом за допомогою блогерів і селебрітіз, донести переваги нового продукту, а з іншого – об’єднати людей навколо ідеї екологічної моди.

Реалізація

 

На першому етапі ми спільно з виданням Marie Claire провели Perwoll Fashoin Talk за участі 15 модних блогерок. Головна тема зустрічі – чиста, екологічно безпечна мода. Саме цього вимагає сьогодні світ від fashion індустрії, а кількість адептів sustainability і серед дизайнерів, і серед споживачів дедалі збільшується.

 

 

Модерувала модний бранч Ірина Татаренко, шеф-редакторка Marie Claire. Вона розповіла, як українські дизайнери трактують сталість у своїй діяльності: звертаються до інноваційних технологій, використовують у колекціях перероблені тканини, створюють фурнітуру з переробленого пластику, гарантують пожиттєвий ремонт речам, дарують друге життя одягу тощо.

 

 

 

 

Продовжила подію стилістка Анна Пономаренко, з якою ми зазирнути за лаштунки моди. Тим часом дизайнерка Ольга Лимаренко, засновниця recycling-бренда LIMARENKO, поділилася власним досвідом впровадження sustainability, в тому числі – у повсякденному житті. А ще розповіла скільки повинно бути речей в гардеробі сучасної фешоністки.

 

 

Пропонуємо подивитися відео з цього цікавого та змістовного заходу:

 

 

https://www.youtube.com/embed/AlF1yU93G2k?si=M8PTYeaB4gD2YVqt

 

 

На другому етапі ми запросили блогерів взяти участь в Ukrainian Fashion Week, пройтися червоною доріжкою та відвідати зону бренду Perwoll, який виступив офіційним партнером тижня моди. 

 

 

 

 

Цьому передувала кампанія Get Ready With Me в соцмережах, під час якої підписники допомагали блогерам обрати модний look для виходу на Ukrainian Fashion Week.

 

 

 

Обов'язкова умова – один елемент в образі не має бути новим, тим самим нагадуючи про важливість вибору тих модних речей, які служать довго та, якщо використовувати інноваційний Perwoll, залишатимуться яскравими та кольоровим довгий час.

 

 

 

 

Інноваційність, якість і відповідальний підхід до моди органічно інтегровані в контент блогерів і селебрітіз, дизайнерів і спікерів Perwoll Fashion Talk. Це створює стійкий ціннісний зв'язок і формує нових прихильників і продукту, і бренду в цілому.

 

 

Успіх цієї кампанії базується на ефективному поєднанні інфлюенс- та івент-маркетингу, що дозволяє не просто підвищити обізнаність про продукт, а й донести до аудиторії цінності бренду.

 

 

«Співпраця з Burda Media Ukraine у рамках кампанії для бренду Perwoll стала для нас справжнім прикладом ефективного поєднання інфлюенсер-маркетингу та івент-стратегії. Агенція розробила концепцію, яка гармонійно поєднала ці два напрямки.

 

 

Окремо варто відзначити точний та вдалий підбір інфлюенсерів. Завдяки їх органічній взаємодії з аудиторією ми отримали на 30% вище охоплення, ніж прогнозували, а також зафіксували високий engagement rate, що свідчить про справжній інтерес до кампанії.

 

 

Ця співпраця не тільки підвищила обізнаність про продукт, а й допомогла підкреслити важливі цінності бренду Perwoll - дбайливе ставлення до одягу, усвідомлене споживання та підтримку slow fashion»

 

Ганна Головащук, Junior Brand Manager Henkel Ukraine

 

3 880 000

загальне охоплення

4 820 000

покази контенту

192 000

реакції у соцмережах