Naprobu.ua, інфлюенсери і медіа – багаторівнева комунікація для Dove

Продукт

 

Лінійка засобів для поступової автозасмаги Dove Summer Revived у формі лосьйону, крем-лосьйону та мусу. Нові формули зі збалансованим рівнем РН містять 100% природні компоненти для засмаги, які взаємодіють з амінокислотами шкіри, щоб створити безпечну та довготривалу індивідуальну засмагу з першого використання. 

Партнер
Dove (Unilever), Initiative
Завдання

 

  • Познайомити цільову аудиторію з новинкою бренду Dove – засобами для поступової автозасмаги
  • Сформувати обговорення, позитивні відгуки щодо унікальної формули продукту, інгредієнтів, формату
  • Донести до цільової аудиторії основні переваги продукту та легкість використання 
  • Вибудувати розуміння, що автозасмага Dove – це безпечна засмага впродовж усього року
Рішення

 

Ми запропонували кампанію, яка гарантовано забезпечує ефективну багаторівневу комунікацію та працює на знайомство цільової аудиторії з новим продуктом, формування довіри до нього та бажання спробувати, придбати.

Перша компонента – старт words of mouth проєкту за участі нано- та мікроінфлюєнсерок на платформі Naprobu.ua. Учасниці мають познайомитися з засобами для поступової автозасмаги Dove і вже з власного досвіду поділитися відгуками, рекомендаціями у соцмережах Instagram, TikTok. Це створює живий контент, викликає довіру та стимулює інших спробувати засіб. 

Друга – залучення лайфстайл і б'юті блогерок, які анонсують проєкт і також тестують автозасмагу із демонстрацією на широкі аудиторії як процесу, так і результату «до і після». Окрім того, вони розповідають про продукт – формулу та структуру, його переваги, правила застосування – та діляться своїми враженнями від автозасмаги Dove. Відтак масштабуємо охоплення та доносимо до аудиторії важливі меседжі. 

Третя – комунікація через популярні видання з жіночою аудиторією MarieClaire.ua, Liza.ua. Медійні публікації створюють загальний інформативний фон і допомагають розширити знання про продукт, безпечність і надійність його використання тощо.

У поєднанні ці канали забезпечують комплексне охоплення воронки споживацької уваги: знайомлять, демонструють, пояснюють і мотивують спробувати.

Реалізація

 

Взяти участь у проєкті Naprobu.ua ми запросили 200 нано-, мікроінфлюєнсерок різного віку та з різних міст України. Усі вони отримали засоби автозасмаги Dove, щоб спробувати та показати реальні можливості продукту. Зокрема, продемонструвати результати «до і після».

Свої відгуки та рекомендації, фото - та відео контент вони викладали на платформі Naprobu.ua, публікували сторізи та рілзи в Instagram і TikTok, а також на популярних маркетплейсах Eva.ua, MakeUp.ua, де можна придбати Dove Summer Revived.

Ось що говорять про засоби автозасмаги Dove наші експертки:

«Ефект автозасмаги видно вже після першого використання і тон виглядає максимально ефектно».

«Усі засоби зволожують до 72 годин завдяки алое вера та гліцерину, мають приємний аромат і не тестуються на тваринах, сертифікат PETA».

«Моя шкіра – м’яка, доглянута, з ефектом «я тільки повернулась з відпустки». Ідеально для будь-якої пори року».

 

Зазвичай користувачі ставляться до засобів автозасмаги дуже обережно, адже всі ми чули історії про неприродний рудий колір шкіри та пофарбований улюблений одяг. Але у випадку з Dove Summer Revived експерти залишились дуже задоволеними – автозасмага лягає на шкіру рівномірно, не залишає плям на одягу. За підсумками тестування, всі 100% учасниць проєкту Naprobu.ua висловили готовність рекомендувати та купувати засоби автозасмаги Dove, що підтверджено результатами анкетування. Цей знак якості бренд може додатково використовувати у рекламі, подальшій комунікації з аудиторією, потенційним споживачем тощо. 


Паралельно в Instagram, Tiktok яскраво та захоплено знайомили своїх підписників із новинкою Dove запрошені нами лайфстайл і б'юті блогерки. Вони ділилися власними враженнями, демонстрували перші результати використання та розповідали, як засіб допомагає досягти природного відтінку шкіри без шкідливого сонця. Інфлюєнсерки запрошували приєднатися до тестування на платформі Naprobu.ua, створюючи емоційний контакт із аудиторією через особистий досвід. А ще ділилися лінком для покупки – усе, щоб якнайбільше людей відкрили для себе ефект ніжної, поступової автозасмаги від Dove. 

Злата Огневіч, відома українська співачка: «Ідеальна засмага це коли тебе питають «де відпочивала?», а ти просто усміхаєшся».

 

 

Тим часом у редакційних статтях MarieClaire.ua та Liza.ua розкривається не лише краса засмаги, а й безпечність. У статтях читачі знайдуть корисні поради щодо правильного нанесення автозасмаги, рівномірного тону та здорової шкіри цілий рік. Усе подано у форматі легких до сприйняття інструкцій, доповнених прикладами з реального досвіду, відгуками учасниць проєкту Naprobu.ua. Засоби Dove Summer Revived інтегровані нативно, як природне продовження теми турботи про шкіру — із фокусом на зволоження, легку текстуру та ефект.

 

Такий контент допомагає не просто познайомити аудиторію з новинкою, а й пояснити, надихнути й переконати, що красива засмага може бути легкою, природною та абсолютно безпечною — разом із Dove. 



Результат

 

Формат Naprobu.ua у поєднанні з мікро-, макроінфлюєнсерами та медіа забезпечує ефективну багаторівневу комунікацію, яка працює на знайомство споживачів із новим продуктом, формування довіри до нього та бажання спробувати. Такий мікс забезпечує змістовний контакт із цільовою аудиторією, розкриває переваги засобу для поступової автозасмаги через реальний досвід, а також дозволяє масштабувати охоплення.

1.7 млн

ЗАГАЛЬНЕ ОХОПЛЕННЯ

2.7 млн

ПОКАЗІВ КОНТЕНТУ

1200

ВІДГУКІВ