
Сформувати знання про лінійку продуктів, привернути увагу до бренду й продукту, використати нестандартне промо у цифровому просторі.
Проєкт Marie Claire Brand Influencers – колаборація МС&Naprobu, в якому пробують продукти бренду та пишуть відгуки читачки та амбасадорки Marie Claire.

• Тестування мікроінфлюенсерами лінійки засобів Vichy
• 30 участниць проєкту – інфлюенсери бренду Marie Claire. Це читачки видання, успішні жінки, котрі цікавляться новими трендами у сфері краси та догляду за собою.
• Кількість підписників інфлюенсерів: від 1 500 до 50 000.
• Публікація відгуків і рекомендацій на трьох платформах: marieclaire.ua, naprobu.ua, соцмережі інфлюенсерів-учасниць.
• Лендінг на сайті marieclaire.ua
• Промокампанія проєкту: баннерна реклама, SMM, E-mail, сайт та соцмережі Marie Claire.
Охоплення проєкту
унікальних користувачів
Переглядів
WOM-КОНТЕНТ
відгуків про продукти