VICHY ПРОЄКТ MARIE CLAIRE BRAND INFLUENCERS

VICHY ПРОЄКТ MARIE CLAIRE BRAND INFLUENCERS

Партнер
VICHY – лінійка засобів для догляду за обличчям
Завдання

Сформувати знання про лінійку продуктів, привернути увагу до бренду й продукту, використати нестандартне промо у цифровому просторі.

Рішення

Проєкт Marie Claire Brand Influencers – колаборація МС&Naprobu, в якому пробують продукти бренду та пишуть відгуки читачки та амбасадорки Marie Claire.

Реалізація

• Тестування мікроінфлюенсерами лінійки засобів Vichy

• 30 участниць проєкту – інфлюенсери бренду Marie Claire. Це читачки видання, успішні жінки, котрі цікавляться новими трендами у сфері краси та догляду за собою.

• Кількість підписників інфлюенсерів: від 1 500 до 50 000.

• Публікація відгуків і рекомендацій на трьох платформах: marieclaire.ua, naprobu.ua, соцмережі інфлюенсерів-учасниць.

• Лендінг на сайті marieclaire.ua

• Промокампанія проєкту: баннерна реклама, SMM, E-mail, сайт та соцмережі Marie Claire.

2 000 000

Охоплення проєкту

унікальних користувачів

3 000 000

Переглядів

90

WOM-КОНТЕНТ

відгуків про продукти