
Познайомити батьків з новим продуктом Pampers, розповісти про його особливості, переваги та якості, а також мотивувати їх особисто переконатися у перевагах продукту
• Вибудова знань про нову продуктову лінійку
• Знайомство з функціоналом, перевагами та якостями
• Підвищення лояльності до продукту через імідж ресурсу та шляхом залучення у комунікацію експертів
• Стимулювання продажів
Спецпроєкт на сайті moirebenok.ua з залученням експертів
Ми запустили контентний проєкт, до якого долучилися експерти – психолог і телеведучий Дмитро Карпачов, алерголог і педіатр Владислав Барзилович, тренер-викладач і майстер спорту з плавання Вікторія Лепшина.
Контентна частина (3 великі унікальні статті) надала користувачам необхідну інформацію та відповіді на усі питання.
Експертиза (впізнаваність фахівців) допомогла нам вибудувати з читачем довірчі стосунки.
Доступна і проста для сприйняття інформація та професійна думка викликали у ЦА більше довіри, аніж простий заклик здійснити покупку.

Загальне охоплення проєкту
Переглядів сторінок