Іnfluencer marketing. Реалізували комплексну кампанію для AlpeКid

 

Агентство Burda Media Influencer реалізувало комплексну кампанію для АльпеКід Хепі Дрінк (AlpeКid happy drink) фармацевтичного виробника Alpen Pharma Group.

АльпеКід Хепі Дрінк – це дієтична добавка до раціону харчування немовлят на грудному вигодовуванні та дітей раннього віку з метою підтримки нормального функціонування шлунково-кишкового тракту, зокрема при коліках. Мета кампанії полягала в тому, щоб збільшити серед цільової аудиторії обізнаність про продукт і його переваги, а також згенерувати хвилю відгуків і рекомендацій продукту. Окрім того, отримати зворотний зв’язок від споживачів щодо дизайну, форми, смаку продукту – таку маркетингову можливість теж надає Burda Media Influencer.

«Ми вирішили, що найкраще реалізувати цей запит через реальний досвід і реальні історії українських мам. Відтак запропонували word-of-mouth marketing проєкт на платформі Naprobu.ua за участі матусь – представниць цільової аудиторії, які після знайомства з продуктом ділитимуться відгуками та рекомендаціями. Також залучили мам-блогерок, які активно спілкуються з аудиторією, розповідають свій шлях материнства, надихають і підтримують інших батьків. І запропонували редакції нашого профільного онлайн видання «Моя дитина» висвітлити тему на своїх сторінках», – прокоментувала Анна Галайко, керівниця Агентства Burda Media Influencer.

До проєкту запросили 100 наноінфлюенсерок Naprobu.ua, які згенерували 300 відгуків і рекомендацій продукту на платформах e-commerce, Naprobu.ua та в соцмережах. Щонайменше 98% з них готові рекомендувати продукт іншим. Це підтверджено результатами фінального опитування.

Тим часом мами-блогерки запрошували свою аудиторію на платформу Naprobu.ua почитати відгуки тих матусь, які давали АльпеКід своїм діткам при коліках, введенні прикорму чи просто зміні харчування. Вони створили 12 дописів зї згадуванням АльпеКід.

Загалом кампанія тривала три місяці й охопила 527 532 користувачів у всесвітній мережі та соціальних медіа. Виробник також отримав за нашою допомогою зворотний зв'язок щодо смаку, зручності форми випуску, дизайну дієтичної добавки. Це цінна інформація від цільової аудиторії, яка дозволяє вдосконалювати продукти і посідати лідерські позиції на ринку. І потужна сегментована база Naprobu.ua дозволяє проводити відповідні дослідження на замовлення брендів.

Детальніше про комплексну кампанію із нано- та мікроінфлюєнсерами, блогерами та медіа >>>