- Укр
- Eng

До нас звернувся фармацевтичний виробник Alpen Pharma Group із запитом на створення ефективної кампанії для продукту АльпеКід Хепі Дрінк (Alpekid happy drink). Це дієтична добавка до раціону харчування немовлят на грудному вигодовуванні та дітей раннього віку з метою підтримки нормального функціонування шлунково-кишкового тракту, зокрема при коліках. Пропонується у формі саше на основі ромашки, меліси та фенхелю. Mожна вживати також як напій між прийомами їжі замість чаю.
Разом ми поставили собі за мету:
Батькам завжди потрібні поради, особливо коли в них з'являється перша дитина. Тут на допомогу приходять мами-інфлюенсерки, які продукують корисний контент і охоче діляться порадами з власного досвіду – від нюансів введення прикорму до подолання стресових етапів, характерних для періоду росту та розвитку дитини. Так само профільні медіа, що спеціалізуються на темі здоров'я, батьківства тощо.
Ми вирішили, що найкраще реалізувати цей запит через реальний досвід і реальні історії українських мам.
Відтак запропонували word-of-mouth marketing проєкт на платформі Naprobu.ua за участі матусь – представниць цільової аудиторії, які після знайомства з продуктом ділитимуться відгуками та рекомендаціями.
Другий крок – залучили мам-блогерок, які активно спілкуються з аудиторією, розповідають свій шлях материнства, надихають і підтримують інших батьків. У кожної з них – від 50 тис до 100 тис фоловерів.
Окрім того, запропонували редакції профільного онлайн видання «Моя дитина» висвітлити тему коліків в спеціальному матеріалі для читацької аудиторії, організували промо в соцмережах.
У такий спосіб будуємо комплексну кампанію із нано- та мікроінфлюєнсерами, блогерами та медійною підтримкою. Зокрема, word-of-mouth marketing, яке часто називають «сарафанне радіо», influencer marketing і mеdia. Це максимально сприяє довірі та охопленням аудиторії.
До участі в проєкті Naprobu.ua запросили 100 матусь. Обирали шляхом вивчення анкет і аналізу даних – наразі в базі Naprobu.ua кілька десятків тисяч анкет нано-, мікроінфлюенсерів за різноманітними тематичними напрямами.
Учасницям доставили продукт «на пробу». Їхні рекомендації та огляди часто стають вирішальними факторами при купівлі продукту. За правилами участі та генерації відгуків, вони мають бути унікальними та змістовними.
Тим часом мами-блогерки запрошували свою аудиторію на платформу Naprobu.ua почитати відгуки тих матусь, які давали АльпеКід своїм діткам при коліках, введенні прикорму чи просто зміні харчування. Вони створили 12 дописів із продуктом АльпеКід.
«Згадую, як проходила наша адаптація в садок, а саме, як ми відчули на собі зміну раціону та середовища перебування, адже в садочку дитина проводить цілих 8 годин вдень. Тоді ми зіткнулись із проблемою розладу роботи животика», – згадує lifestyle & mom блогерка Олександра Чорій.

Тоді дуже допомогло те, зазначила блогерка, що засіб смачний як трав’яний чай, адже має природній склад – ромашку, мелісу, олію кропу та олію анісу. До слова, дізналася вона про нього за рекомендацією подруги.
Як результат, 100 наноінфлюенсерок Naprobu.ua згенерували 300 відгуків і рекомендацій продукту на платформах e-commerce, Naprobu.ua та в соцмережах. Щонайменше 98% готові рекомендувати продукт іншим. Це підтверджено результатами фінального опитування.

Загалом кампанія тривала три місяці й охопила 527 532 користувачів у всесвітній мережі та соціальних медіа.

Виробник також отримав за нашою допомогою зворотний зв'язок щодо смаку, зручності форми випуску, дизайну дієтичної добавки. Це цінна інформація від цільової аудиторії, яка дозволяє вдосконалювати продукти і посідати лідерські позиції на ринку. І потужна сегментована база Naprobu.ua дозволяє проводити відповідні дослідження на замовлення брендів.
охоплення аудиторії
переглядів контенту
відгуків і рекомендацій