MAKE UP BATTLE

MAKE UP BATTLE

Партнер
Косметичні бренди Patricia Ledo та GlamBee
Завдання

• Популяризація брендів косметики Patricia Ledo та GlamBeeя

• Наголошення на доступності та універсальності лінійки

• Нестандартний формат промо та взаємоді з аудиторією в онлайні

Рішення

Онлайн-шоу «MAKE UP BATTLE», в якому блогери змагаються за звання кращих beauty-майстрів, а глядачі та судді віддають свої голоси за найкращих учасників.

Реалізація
  • Cайт спецпроєкту на liza.ua
  • 7 відеобитв
  • 8 українських lifestyle-блогерів змагаються у майстерності макіяжу
  • Відео створення макіяжу з використанням косметичних засобів партнера та зазначенням назви проєкту на сторінках блогерів (Instagram, YouTube), а також додаткове зазначення у блогерів
  • Голосування читачів і професійного журі.
  • Медіапідтримка на liza.ua, moirebenok.ua, burdastyle.ua, партнерських майданчиках: банерна реклама, брендинг, пости у соцмережах, e-mail-розсилання, анонси
4 000 000 унікальних користувачів

Охоплення проєкту:

 

517 000

Переглядів відео битв з інтеграцією продукції бренда:

20%

Індекс залученості (ERR)