
• Вибудова знання споживача про лінійку продуктів
• Ознайомлення з функціоналом, якістю й корисністю іграшок
• Зростання довіри, залучення до комунікації інфлюенсерів ЦА
• Стимулювання продажів
Комплексна крос-медіа кампанія із залученням інфлюенсерів, видатних осіб та використанням засобів Word of mouth-маркетингу.
• Створення відеоролика з відомою актрисою та телеведучою Лілією Ребрик
• Проведення мультиканального WOM-проєкту Naprobu з тестуванням іграшок, відгуками та рекомендаціями користувачів, блоком досліджень, онлайн- та SMM-кампанії.
• Проведення кількох рекламних кампаній з блогерами
• Створення експертного відеоконтенту з блогерами на сайті moirebenok.ua
• Створення інстаграм-масок з елементами впізнаваних іграшок бренду
• Проведення флешмобу спільно з «Мой ребенок» та блогерами – друзями бренду Fisher Price
• Запуск промокампанії з головними меседжами бренду
загальне охоплення проєкту
переглядів відео з Лілією Ребрик
учасниць Naprobu довіряють продукції Fisher-Price*