КАМПАНІЯ З ІНФЛЮЄНСЕРАМИ ДЛЯ FISHER PRICE

КАМПАНІЯ З ІНФЛЮЄНСЕРАМИ ДЛЯ FISHER PRICE

Партнер
Іграшки бренду Fisher Price
Завдання

• Вибудова знання споживача про лінійку продуктів

• Ознайомлення з функціоналом, якістю й корисністю іграшок

• Зростання довіри, залучення до комунікації інфлюенсерів ЦА

• Стимулювання продажів

Рішення

Комплексна крос-медіа кампанія із залученням інфлюенсерів, видатних осіб та використанням засобів Word of mouth-маркетингу.

Реалізація

• Створення відеоролика з відомою актрисою та телеведучою Лілією Ребрик

• Проведення мультиканального WOM-проєкту Naprobu з тестуванням іграшок, відгуками та рекомендаціями користувачів, блоком досліджень, онлайн- та SMM-кампанії.

• Проведення кількох рекламних кампаній з блогерами

• Створення експертного відеоконтенту з блогерами на сайті moirebenok.ua

• Створення інстаграм-масок з елементами впізнаваних іграшок бренду

• Проведення флешмобу спільно з «Мой ребенок» та блогерами – друзями бренду Fisher Price

• Запуск промокампанії з головними меседжами бренду

4 500 000

загальне охоплення проєкту

1 000 000

переглядів відео з Лілією Ребрик

100%

учасниць Naprobu довіряють продукції Fisher-Price*