Банк-рок: історія успіху monobank

Банк-рок: історія успіху monobank

Партнер
monobank
Завдання

• вибудувати знання про бренд у жіночої аудиторії

• залучити нових клієнтів, розповісти про головні переваги сервісу

• збільшити кількість користувачів банку

Рішення

• крос-медійний проєкт, до якого ввійшли інтерв’ю в журналі Marie Claire, весна-2021

• запис подкасту з подальшим розміщенням на сайті партнерів, радіо «Аристократи»

• лендинг на сайті marieclaire.ua з інтеграцією інтерв’ю з принту в діджитал, а також дотепний тест «Який ти монокіт?», в якого на меті збільшити охоплення та залучення аудиторії

• промо лендингу на сайті та в соцмережах Marie Claire

60 000

Охоплення проєктів

19 843

Перегляди лендингу