Увага, розшукується улюблений смак! Кампанія з інфлюенсерами для соусів ТМ «Верес»

Увага, розшукується улюблений смак! Кампанія з інфлюенсерами для соусів ТМ «Верес»

Продукт

 

Три нові соуси від тоговельної марки «Верес», зокрема «Американо», «Мексикано» та «Італьяно». Створені з ідеально підібраного міксу спецій і овочів, соусів-представників різних кухонь світу.

Партнер
ТМ «Верес», Publicis Groupe
Завдання

 

  • Презентувати нові соуси «Верес»
  • Сформувати знання про те, що це якісний та смачний продукт, який є гарним доповненням до улюблених страв
  • Стимулювати спробувати через змістовні відгуки, рекомендації
Рішення

 

Комплексна кампанія, що поєднує:

  • Word-of-mouth проєкт на платформі Naprobu.ua — дає бренду реальні й чесні відгуки 
  • Конкурс у соцмережах Naprobu-ком'юніті  — інтерактивна активація для залучення аудиторії
  • Кооперація з блогерами, макроінфлюєнсерами — масштабування охоплень цільової аудиторії
  • Комунікація зі споживачем через медіа — поглиблена інформація про продукцію з інтеграцією відгуків і рекомендацій
Реалізація

 

Коли запускається новий продукт, ключовим стає його просування, створення якісного контенту про переваги та побудова лояльного ком’юніті. Ефективний інструмент для цього — word-of-mouth кампанія на платформі Naprobu.ua.

Ми дали старт кампанії «Розшукується: улюблений смак соусу до твоїх страв», яка об’єднала справжніх фанатів кулінарних експериментів — тих, хто обожнює готувати й відкривати нові смаки. І водночас — тих, хто цінує прості рішення та хоче швидко перетворити звичайну вечерю на щось смачне та особливе.

Для тестування нових соусів реальні споживачі з нашої фокус-групи – а це 200 учасників – отримали продукт, щоб спробувати його в домашніх умовах і поділитися відгуками на порталі Naprobu.ua, в Instagram, TikTok та маркетплейсах.

Чому це важливо? По-перше, бренд отримує реальні й чесні відгуки з перших вуст. По-друге, формується довіра до продукту на основі досвіду реальних людей. До того ж, відгуки працюють як соціальний доказ — основа ефективної комунікації в категорії FMCG. Відтак збільшується ймовірність придбання продукту іншими споживачами, які бачать живий контент і «передають» досвід далі.

Ми також запустили конкурс в Instagram, головна умова якого – створити креативні фотографії улюбленої страви, використовуючи соуси «Американо», «Мексикано» або «Італьяно». У креативі не обмежували, приміром, можна було уявити страву як частину пригодницької історії. Учасники активно публікували рецепти, food-фото та ідеї з соусами «Верес». У такий спосіб ми не лише стимулювали залучення аудиторії, а й показали гнучкість продукту у використанні – не просто соус, а частина щоденного меню.

Залучення відомих food-блогерів із релевантною аудиторією (від 50 тис до 500 тис фоловерів) для демонстрації використання соусів у своєму контенті – рецепти, дегустації, рекомендації – дозволило вийти на ширшу цільову аудиторію та мотивувати до спроби.

 

 

І, наостанок, промо в медіа через нативний контент, рецепти з інтеграцією відгуків на Liza.ua мало на меті поглибити розуміння продукту, його унікальності та підтримати бренд у медійному полі.



Результат

 

Комплексна кампанія дозволяє охопити всі рівні споживчої воронки — від першого знайомства до рекомендації та покупки. Це не просто просування, а вбудовування продукту у повсякденне життя цільової аудиторії, підкріплене живим досвідом, довірою та якісним контентом.

Важливо також, що проєкти Naprobu є ефективним інструментом для отримання глибокого зворотного зв’язку від реальних споживачів. Саме завдяки такому підходу маркетингова команда бренду «Верес» змогла краще зрозуміти вподобання аудиторії та взяла до уваги відгуки учасників. Ось що кажуть наші партнери з команди «Верес»:

«Завдяки проєкту ми отримали цінний зворотний зв’язок, який дозволив краще зрозуміти потреби нашої аудиторії для подальшого вдосконалення продукту. Споживачі залишали детальні відгуки та активно ділилися своїм досвідом споживання нових соусів «Верес» у соціальних мережах, що сприяло підвищенню впізнаваності наших нових продуктів. Рекомендуємо Naprobu як надійного партнера для всіх, хто хоче якісно протестувати свій продукт, як новий, так і наявний, та отримати об'єктивні відгуки від споживачів».

> 2 млн

ЗАГАЛЬНЕ ОХОПЛЕННЯ

> 3.3 млн

ПОКАЗІВ КОНТЕНТУ

1140

ВІДГУКІВ