#ТРИМАЮСЯ ЗАРАДИ МОГО ГЕРОЯ

#ТРИМАЮСЯ ЗАРАДИ МОГО ГЕРОЯ

Партнер
AVON
Завдання

• Закріплення іміджу бренду AVON як соціально свідомого, близького до кожної жінки в цей нелегкий час

• Підтримка впізнаваності бренду

• Створення серії відгуків і рекомендацій нового продукту компанії – червоної помади Ultra Matte.

 

Рішення

Соціально-іміджевий проєкт «Тримаюся заради мого героя», у якому поєднана ідея психологічної підтримки для жінок під час війни, а також ефективність інструментів інфлюенс-маркетингу.

Дієвий маркетинг-мікс забезпечений:

• Відгуками наноінфлюенсерів проєкту Naprobu, які мають високий рівень залученості й довіри;

• Контентом блогерів та редакційними матеріалами на сайті marieclaire.ua, які дають медійну підтримку проєкту.

Реалізація

350 000

охоплення аудиторії

500 000

переглядів

12%

залученість аудиторії в блогерів (ERR)