Summer Blog Day. Івент для брендів і блогерів

Summer Blog Day. Івент для брендів і блогерів

Партнер
ТМ «Наша Ряба», Motorola, Dr. Oetker, Bubchen Ukraine, Doppelherz, Donat, Smarty, Бекутан Мультиімуно, Eveline Cosmetics
Завдання
  • Побудова взаємодії блогерів з брендами-партнерами
  • Лояльність інфлюенсерів і цільової аудиторії до брендів
  • Передача досвіду користування продуктом від бренда – блогерам, їхній аудиторії
  • Запуск хвилі згадувань бренду у мережі
Рішення

Зібрали блогерів на івент, де познайомили з продукцією брендів. Після того, як інфлюєнсери наживо бачили її ефективність, спробували самі, вони щиро рекомендуватимуть іншим, і робитимуть це на релевантну аудиторію.

Реалізація

Слухали акторку Анастасію Цимбалару про те, як «знайти себе в кадрі», малювали з арт-терапевткою Веронікою Дорошко, готували барбекю із «Наша Ряба» під наглядом фіналістів «Мастер Шеф», а також тест-драйвили нові смартфони Motorola - компанія представляла нову лінійку Motorola Edge 50, ідеальну модель для блогерів, оскільки має одну з найкращих камер.

Гості також отримували подарунки від Dr. Oetker, Bubchen Ukraine, Doppelherz, Donat, Smarty, Бекутан Мультиімуно та Eveline Cosmetics, яка нещодавно відкрила в Україні свій офіційний інтернет-магазин eveline.ua.

 

 

 

Бренди отримують можливість наживо познайомити інфлюєнсерів зі своєю продукцією, розповісти про них і зрештою отримати якісний контент і публікації у соцмережах. 

 

 

Наше завдання як компанії-організатора полягає саме в тому, щоб робити такі івенти цікавими для всіх партнерів, поєднуючи гарні емоції з ефективними форматами інфлюенс-маркетингу для брендів.

 

20

блогерок

> 40

публікацій

600 000

охоплення аудиторії