Подвійна підтримка

Подвійна підтримка

Партнер
Растішка
Завдання

Розповісти ЦА про переваги і якість натуральної молочної продукції для дітей бренду «Растішка»

  • Ознайомити читачів з асортиментом 
  • Привернути їхню увагу до складу та наголосити на дотриманні компанією високих стандартів на усіх етапах виробництва 
  • Підвищити інтерес до продукту через імідж ресурсу
  • Стимулювати купівельний попит і продажі
Рішення

Ми створили великий інтерактивний проєкт з інтеграцією продукту в усі його розділи. Акцент зроблено на дизайні у стилі бренду, на усіх сторінках проєкту користувачі можуть бачити улюбленого героя Діно, яскраву позитивну демонстрацію продукту.

Проєкт орієнтовано на активну взаємодію з аудиторією. Дякуючи його структурі, читач легко отримує корисну інформацію з чотирьох великих статей, може пройти тест і дізнатися про свій стиль виховання дитини, скористатися інтерактивним 21-денним календарем з підказками.

В часи карантину, коли ми цілодобово разом, виявилося, що ми не надто вправні у спілкуванні зі своїми дітьми. Календар формування нових корисних навичок для усієї родини – унікальний помічник батьків, адже тут подано ігри й підказки на 21 день! Цей сервіс ми створили для мам і тат, котрі прагнуть спілкуватися зі своїми дітьми якісно.

Реалізація

Інтерактивний календар з підказками

127 000

Пости у соцмережах moirebenok.ua

2 000 000

унікальних користувачів

3 000 000

переглядів