- Укр
- Eng

Комунікації переживають найшвидшу трансформацію за останнє десятиліття. Те, що ще вчора працювало на ринку, сьогодні вже потребує переосмислення. Разом зі зміною поведінки аудиторії трансформуються медіа та інфлюенсерів – ті, хто справді формує суспільні настрої та здатен впливати на реальність. Для брендів це означає перегляд маркетингових стратегії та інвестиції у канали, які здатні створювати не лише охоплення, а й довіру.
Майбутнє бренд-комунікацій формується на перетині впливу медіа, інфлюенсерів і соціальної відповідальності – саме на цьому акцентували увагу предстаниці Burda Media Ukraine – Анна Галайко, керівниця агентства Burda Media Influencer, та Катерина Фастовець, керівниця бренду Marie Claire Ukraine – під час круглого столу в Американській торгово-промисловій палаті.
Зустріч була присвячена обговоренню впливу медіа та інфлюенсерів на бренд-комунікацій у 2025 році. Особливу увагу зосереджено на нових комунікаційних стратегіях, ключових ринкових тенденціях, а також на зміні характеру взаємодії між брендами, контент-креаторами та цільовою аудиторією.
Анна Галайко: маркетинг впливу як інвестиція в довіру
За словами Анни Галайко, інфлюенсер-маркетинг залишається одним із найефективніших каналів взаємодії зі споживачами. Серед ключових трендів:
Як приклад – кейс Dove, що поєднав words of mouth проєкт на порталі Naprobu.ua з подальшими відгуками про бренд у соцмережах Instagram, TikTok, поширення знань про його новий продукт лайфстайл і б'юті блогерками, а також контент у популярних виданнях із жіночою аудиторією MarieClaire.ua, Liza.ua. Така багаторівнева комунікація працює на знайомство цільової аудиторії з новим продуктом, формування довіри до нього та бажання спробувати, придбати.
Катерина Фастовець: медіа як ініціатори суспільних змін
Катерина Фастовець зазначила, що медіа не обмежуються роллю «джерела інформації». Сьогодні вони є інструментом для діалогу, ініціаторами суспільних змін і ключовими партнерами брендів у просуванні їхніх цінностей. За її словами, 2025 рік посилює такі ключові вектори:
Так, кейс «Люди, які змінюють усе» з українськими паралімпійками у партнерстві з брендом Mary Kay стали прикладом кампанії, що змінює суспільне ставлення до інклюзії, рівності та жіночого підприємництва. Проєкт охопив понад 2 млн користувачів, зібрав понад 2,5 млн переглядів і вийшов у фінал IAB MIXX Awards 2025.
Відтак головна порада брендам від медіаменеджерок Burda Media Ukraine – будувати змістовний контакт із цільовою аудиторією через реальний досвід, справжність і цінності, а також масштабувати охоплення завдяки міксу платформ і каналів.