Від охоплення до довіри: як медіа та інфлюенсери трансформують стратегії брендів

Від охоплення до довіри: як медіа та інфлюенсери трансформують стратегії брендів

Комунікації переживають найшвидшу трансформацію за останнє десятиліття. Те, що ще вчора працювало на ринку, сьогодні вже потребує переосмислення. Разом зі зміною поведінки аудиторії трансформуються медіа та інфлюенсерів – ті, хто справді формує суспільні настрої та здатен впливати на реальність. Для брендів це означає перегляд маркетингових стратегії та інвестиції у канали, які здатні створювати не лише охоплення, а й довіру.

Майбутнє бренд-комунікацій формується на перетині впливу медіа, інфлюенсерів і соціальної відповідальності – саме на цьому акцентували увагу предстаниці Burda Media Ukraine – Анна Галайко, керівниця агентства Burda Media Influencer, та Катерина Фастовець, керівниця бренду Marie Claire Ukraine – під час круглого столу в Американській торгово-промисловій палаті.

Зустріч була присвячена обговоренню впливу медіа та інфлюенсерів на бренд-комунікацій у 2025 році. Особливу увагу зосереджено на нових комунікаційних стратегіях, ключових ринкових тенденціях, а також на зміні характеру взаємодії між брендами, контент-креаторами та цільовою аудиторією.

 

 

Анна Галайко: маркетинг впливу як інвестиція в довіру

За словами Анни Галайко, інфлюенсер-маркетинг залишається одним із найефективніших каналів взаємодії зі споживачами. Серед ключових трендів:

  • Нано- та мікроінфлюенсери. Їхня сила не в кількості підписників, а в автентичному зв’язку з нішевими спільнотами. Завдяки невеликим, але релевантним групам можна досягти високого рівня довіри й залученості.
     
  • Справжність понад усе. Аудиторія очікує щирих рекомендацій від людей, а не рекламних слоганів. І один із найкращих способів досягти цього – відгуки та рекомендації реальних людей, нано- та мікроінфлюенсерів, які спробували продукт чи послугу і розповідають про них у соцмережах.
     
  • Мультиплатформність. Комплексні кампанії, в яких задіяно мікс каналів (Instagram, Facebook, TikTok, Youtube, медіа) та інфлюенсерів (від нано-, мікро- до макроблогерів, селебрітіз) дають найвищий результат.

Як приклад – кейс Dove, що поєднав words of mouth проєкт на порталі Naprobu.ua з подальшими відгуками про бренд у соцмережах Instagram, TikTok, поширення знань про його новий продукт лайфстайл і б'юті блогерками, а також контент у популярних виданнях із жіночою аудиторією MarieClaire.ua, Liza.ua. Така багаторівнева комунікація працює на знайомство цільової аудиторії з новим продуктом, формування довіри до нього та бажання спробувати, придбати.
 

  • Соціальний сенс. Проєкти, які несуть суспільно важливі цінності, створюють потужний ефект довіри та синергії. У когось – це ситуативний поклик і бажання підтримати певну ідею, у когось – системно відповідає місії компанії, продиктовано стратегією сталого розвитку. Коли ці цінності співпадають у партнерствах, виходить потужна синергія.
     

 

Катерина Фастовець: медіа як ініціатори суспільних змін

Катерина Фастовець зазначила, що медіа не обмежуються роллю «джерела інформації». Сьогодні вони є інструментом для діалогу, ініціаторами суспільних змін і ключовими партнерами брендів у просуванні їхніх цінностей. За її словами, 2025 рік посилює такі ключові вектори:

  • Нові часи – нові інфлюенсери. Важливо підтримувати лідерів і лідерок думок, які надихають, а не просто розважають.
     
  • Найсильніші проєкти – ті, що мають соціальну складову.
     

Так, кейс «Люди, які змінюють усе» з українськими паралімпійками у партнерстві з брендом Mary Kay стали прикладом кампанії, що змінює суспільне ставлення до інклюзії, рівності та жіночого підприємництва. Проєкт охопив понад 2 млн користувачів, зібрав понад 2,5 млн переглядів і вийшов у фінал IAB MIXX Awards 2025.
 

  • Успішні кампанії сьогодні – це комбінація соціальних платформ і медіа, де інфлюенсери створюють автентичний контент, медіа підсилюють інформаційне поле, а бренди вибудовують довіру через цінності та діалог із аудиторією.
     

Відтак головна порада брендам від медіаменеджерок Burda Media Ukraine – будувати змістовний контакт із цільовою аудиторією через реальний досвід, справжність і цінності, а також масштабувати охоплення завдяки міксу платформ і каналів.