- Укр
- Eng

Зібрали блогерів на івент, де познайомили з продукцією брендів. Після того, як інфлюєнсери наживо бачили її ефективність, спробували самі, вони щиро рекомендуватимуть іншим, і робитимуть це на релевантну аудиторію.
Слухали акторку Анастасію Цимбалару про те, як «знайти себе в кадрі», малювали з арт-терапевткою Веронікою Дорошко, готували барбекю із «Наша Ряба» під наглядом фіналістів «Мастер Шеф», а також тест-драйвили нові смартфони Motorola - компанія представляла нову лінійку Motorola Edge 50, ідеальну модель для блогерів, оскільки має одну з найкращих камер.
Гості також отримували подарунки від Dr. Oetker, Bubchen Ukraine, Doppelherz, Donat, Smarty, Бекутан Мультиімуно та Eveline Cosmetics, яка нещодавно відкрила в Україні свій офіційний інтернет-магазин eveline.ua.
Бренди отримують можливість наживо познайомити інфлюєнсерів зі своєю продукцією, розповісти про них і зрештою отримати якісний контент і публікації у соцмережах.

Наше завдання як компанії-організатора полягає саме в тому, щоб робити такі івенти цікавими для всіх партнерів, поєднуючи гарні емоції з ефективними форматами інфлюенс-маркетингу для брендів.
блогерок
публікацій
охоплення аудиторії