У кампанії з блогерами. Як ми просували рушники Zewa

 

Агентство Burda Media Influencer, що входить до складу медіа-маркетингової компанії Burda Media Ukraine, втілило кампанію з блогерами для Zewa. 

Метою нашої співпраці була популяризація рушників Zewa Wisch&Weg. Ми мали розповісти та показати їхні переваги. Зробити це максимально нативно для кожної цільової групи та релевантно кожній ситуації, коли може бути використано продукт. Окрім того, стимулювати переходи на e-commerce, де можна придбати рушники.

Відтак запропонували кампанію з блогерами, причому різноманітних сегментів – від parents і kids до cooking, household, dog і beauty. Це дозволяє показати широкий перелік місць і ситуацій, коли продукт Zewa стане в пригоді та допоможе впоратися з конкретним завданням. Будь-то приготування кулінарного шедевру на кухні чи щоденні ритуали краси.

Ми ретельно відібрали з нашої бази 10 блогерів і згенерували з ними 33 одиниці креативного контенту для соціальних мереж, до якого імплементували Zewa Wisch&Weg. Блогери демонстрували на власному прикладі те, як саме та для чого використовують паперові рушники.

 

Контент набрав 2.8 млн переглядів, охопивши 2 млн аудиторію. Ми отримали 89 000 реакцій на публікації та забезпечили 5 000 переходів на платформи e-commerce, щоб придбати продукт. 

Детальніше про нашу кампанію з блогерами >>>