Смачна блогерська кампанія для ТМ «Духмяна Хата»

Агентство Burda Media Influencer реалізувало рекламну кампанію для ТМ «Духмяна Хата» за участі кулінарних блогерів. Кампанія проводилась напередодні Великодня та мала на меті створити умови для збільшення продажів дріжджів, у тому числі – розширити впізнаваність бренду.

Що запропонувало агентство? Комплексну кампанію з блогерами, в якій задіяні комбінації соціальних платформ (Instagram, Facebook, TikTok, Youtube, кулінарний сайт Picante Cooking), тематик і розміру інфлюенсерів (мікс мікро- і макроблогерів). Усі вони поєднані емоційною компонентою в медійних проявах інфлюенсерів, що відносить кожен рецепт до сімейних традицій, адже «Духмяна Хата» – це бренд, який підтримує збереження українських традицій та звичаїв.

Агентство запросило 30 кулінарних блогерів, які готували на дріжджах і за рецептами «Духмяної Хати». Господині повторювали за рекомендаціями наших блогерів і зазначали в коментарях, що готувати – легко, а паски виходять дуже смачні.

Загалом блогери «випекли» 75 публікацій. Багато згенерованих ними відео потрапили в тренди TikTok та рекомендації Reels в Instagram. Загальне охоплення склало понад 15 млн користувачів, кількість переглядів відео – понад 17,6 млн. Також ми отримали понад 1 млн реакцій на публікації.

Детальніше про кампанію з блогерами >>>