- Укр
- Eng
Агентство Burda Media Influencer реалізувало рекламну кампанію для ТМ «Духмяна Хата» за участі кулінарних блогерів. Кампанія проводилась напередодні Великодня та мала на меті створити умови для збільшення продажів дріжджів, у тому числі – розширити впізнаваність бренду.
Що запропонувало агентство? Комплексну кампанію з блогерами, в якій задіяні комбінації соціальних платформ (Instagram, Facebook, TikTok, Youtube, кулінарний сайт Picante Cooking), тематик і розміру інфлюенсерів (мікс мікро- і макроблогерів). Усі вони поєднані емоційною компонентою в медійних проявах інфлюенсерів, що відносить кожен рецепт до сімейних традицій, адже «Духмяна Хата» – це бренд, який підтримує збереження українських традицій та звичаїв.
Агентство запросило 30 кулінарних блогерів, які готували на дріжджах і за рецептами «Духмяної Хати». Господині повторювали за рекомендаціями наших блогерів і зазначали в коментарях, що готувати – легко, а паски виходять дуже смачні.
Загалом блогери «випекли» 75 публікацій. Багато згенерованих ними відео потрапили в тренди TikTok та рекомендації Reels в Instagram. Загальне охоплення склало понад 15 млн користувачів, кількість переглядів відео – понад 17,6 млн. Також ми отримали понад 1 млн реакцій на публікації.
Детальніше про кампанію з блогерами >>>