- Укр
- Eng
Команди ООН Жінки в Україні та Marie Claire Business презентували проєкт She Made: discovery & recovery of Ukraine, мета якого – посилити голоси підприємиць, підкреслити їхню роль у відновленні України та надихнути інших долучитися до розвитку економічного розширення прав і можливостей жінок і дівчат.
Проєкт поєднав 10 історій про жіноче підприємництво, крафтове виробництво та соціально-відповідальний бізнес, а його героїні стали обличчями діджитал-обкладинок Marie Claire.
Так, She Made знайомить нас з Оксаною Бас, яка перетворила своє житло в мальовничому селі Гайове на справжній парк фольклорного досвіду, заснувала екосадибу «Подільська родина», з засновницею родинної крафтової сироварні на Гуцульщині Христиною Закревською, Іриною Перів і Іриною Андрусяк, завдяки яким на ринку з'явився бренд білизни «Yarii Lingerie» – створений жінками для жінок.
Героїнями She Made також стали Наталя Висоцька з Чернігівщини – виробництво смаколиків для собак «Мяс-Мяс», Ірина Карпенко – фермерське господарство та виробництво грибних джерок, Марія Флейчук та її «Зена-Глиняни-Art-Студія», Алла Щербина – крафтове виноробство ординарних вин з Чигиринщини, Ганна Чумак – крафтова майстерня виробів з деревини «Мажа», Ольга Дрига – сімейна майстерня шкіряних виробів «Кожум'яки», Ніна Смирнова – фермерське господарство «НАТС’ЕН’ГАРДЕН», де з турботою про природу вирощують органічний фундук і спаржу.
Щоб дослідити історії жінок-підприємиць та їхні місії, команда вирушила в медіаекспедицію Україною. Подолала понад 3 000 кілометрів, відвідала 10 міст і сіл, провела понад десяток інтерв'ю.
«Розвиток жіночого підприємництва – необхідна складова гендерно відповідального економічного відновлення України. У часи війни роль жіночих бізнесів набуває особливої значущості. Адже жінки підтримують свої громади, створюють робочі місця, зберігають традиції та реалізовують власні соціальні місії. Цей проєкт розповідає про історії шляху 10 жінок-підприємиць. Усі героїні – різні за досвідом та сферою діяльності, але їх всіх об’єднує потужне вміння перетворювати виклики на можливості та розвивати власні бізнеси, незважаючи на складні обставини», – коментує Сабін Фрейзер Гюнеш, представниця ООН Жінки в Україні.
Проєкт став можливим за фінансової підтримки Жіночого фонду миру та гуманітарної допомоги ООН (WPHF). Усі героїні проєкту She Made отримали навчання, фінансування чи обладнання для розвитку власних бізнесів.
Медіаплатформа Marie Claire Business Ukraine – флагманський проєкт компанії Burda Media Ukraine з питань гендерної рівності, розвитку економічних прав і можливостей жінок. 2024 року доєдналася до Альянсу з гендерно відповідального та інклюзивного відновлення України, започаткованого ООН Жінки Україна.