Naprobu святкує 15 років та оновлює концепцію, дизайн і функціонал сайту

Naprobu святкує 15 років та оновлює концепцію, дизайн і функціонал сайту

Цьогоріч Naprobu відзначає своє 15-річчя. Проєкт, який розпочинався як сайт для відгуків, виріс у масштабну платформу для word-of-mouth кампаній, де люди тестують продукцію брендів, діляться відгуками й створюють креативний контент у соцмережах і на маркетплейсах. Сьогодні Naprobu – це спільнота понад 100 тисяч учасників і сотень українських і міжнародних брендів.

З цієї нагоди команда Naprobu оголошує про ребрендинг. Платформа оновлює концепцію, дизайн і функціонал сайту naprobu.ua для максимально продуктивної взаємодії.

Новий логотип Naprobu символізує людей-учасників спільноти, а восьмикутна зірка в центрі – знак якості та довіри, що лежить в основі культури відгуків. Помаранчево-червоний колір логотипу відображає енергію, відкритість та соціальну силу платформи.

Новий функціонал сайту передбачає низку важливих можливостей. Так, нова сторінка «Спільнота» допомагає брендам познайомитися з аудиторією Naprobu та дає зрозуміти новим учасникам, що вони стають частиною живого ком’юніті.

Водночас сторінка «Для брендів» презентує різноманітні маркетингові можливості Naprobu. Вона розширена блоками з кейсами, статистикою проєктів у різних нішах та відгуками клієнтів. Це дозволяє компаніям бачити результати кампаній у цифрах і прикладах контенту.

Окрім того, кожен проєкт тепер має власну вітрину відгуків нано- та мікроінфлюенсерів, які брали участь у тестуванні, з публікаціями з соцмереж, статтями в медіа тощо.

Учасники спільноти продовжують отримувати бали за активність на сайті та зростати у рейтингу Naprobu.

«Наш редизайн ми будували навколо двох ключових ідей – простоти та цінності для кожного користувача. Ми прагнули створити сучасний, легкий у використанні сайт, який відповідає актуальним тенденціям дизайну, але водночас зберігає головне – акцент на спільноті», – зазначає Анастасія Загуменная, керівниця команди Naprobu.

***

Naprobu входить до портфелю продуктів Burda Media Ukraine. Це єдина в Україні платформа залучення нано-, мікро- та макроінфлюенсерів.

Спільнота Naprobu налічує наразі понад 100 000 зареєстрованих користувачів, які знайомляться з товарами та послугами брендів, розповідають про них з власного досвіду на порталі naprobu.ua, в соціальних мережах і на маркетплейсах. Тоді як бренди, які беруть участь у проєктах Naprobu, отримують реальні відгуки й огляди, що впливають на їхню впізнаваність і продажі.