- Укр
- Eng
У сучасному світі соціальні платформи стали справжнім простором для обміну досвідом. І серед найактивніших креаторів – мами-інфлюенсерки. Вони встигають виховувати дітей, вести блоги, тестувати нові продукти та ділитися рекомендаціями.
Онлайн-видання Дитина.Медіа поспілкувалось з представницями спільноти нано- та мікроінфоюенсерів Naprobu, щоб дізнатися, як тестування продукції брендів та створення контенту імплементуються у життя сучасних мам. Щоб почути їхні історії про довіру, розвиток та маленькі пригоди, які перетворюються на великий вплив.

Читайте матеріал Мами-інфлюенсерки Naprobu. Як перетворити звичайний досвід споживання на натхнення для інших, щоб дізнатися, хто такі мами-інфлюенсерки, чому мамам довіряють і в чому унікальність спільноти Naprobu для людей і брендів.
Naprobu – спільнота нано- та мікроінфлюєнсерів, які з власного досвіду діляться відгуками, створюють тисячі рекомендацій і формують нову культуру Word-of-mouth marketing (WoM) в Україні та за її межами.
Входить до складу агентства з інфлюєнс-маркетингу Burda Media Influencer медіакомпанії Burda Media Ukraine. У портфоліо агентства – сотні реалізованих проєктів з українськими та міжнародними брендами, як-от Henkel, Unilever Nestle, Danone, Motorolla, Biocodex, Райффайзен Банк та інші. Понад 15 років на ринку.