Комплексна кампанія з інфлюєнсерами для Мелоксонін спрей

Агентство Burda Media Influencer розробило та реалізувало комплексну кампанію з інфлюєнсерами для бренду Мелоксонін спрей української фармацевтичної компанії «Здраво».

Нашим завданням було познайомити цільову аудиторію з цим засобом, сформувати довіру до нього, в тому числі – протестувати ефективність у комплексі з супутнім сервісом – Персональний план сну. 

Ми запропонували мікс таких маркетингових інструментів, як наноінфлюєнсери, які тестують продукт і генерують відгуки, створюють хвилю «сарафанного радіо», блогери, які здатні ефективно розширити охоплення аудиторії, та медіа.

Тож зробили продакшн і запустили word-of-mouth marketing проєкт на платформі Naprobu.ua. Сформували цільову фокус-групу з 120 учасників – наноінфлюенсерів платформи, яким доставити продукт. Після того, як вони познайомилися з ним, його дією – розповіли друзям, фоловерам у соцмережах. Так ми згенерували хвилю відгуків і рекомендацій. 

Також до проєкту залучили двох lifestyle блогерок, лікарку-неврологіню та сімейну лікарку. Блогерки анонсували у себе на сторінках проєкт Naprobu.ua, а також запрошували пройти тест на стан метального здоров’я. Лікарки тим часом висвітлювали у соцмережах проблему порушення сну, безсоння та способів вирішення.

Окрім того, наша команда заручилася підтримкою медіа, зокрема відомого жіночого глянцю Marie Claire. Редакція видання підготувала спеціальний матеріал «Все, що потрібно знати про здоровий сон» з інтеграцією продукту, анонсуванням і промо у соцмережах Marie Claire.

У результаті роботи над проєктом із наноінфлюєнсерами, lifestyle блогерками, лікарками ми створили понад 500 відгуків і рекомендацій, а загалом охопили 1.2 млн користувачів соцмереж.

 

Результати опитування свідчать, що 94% довіряють продукту після завершення тестування і 91% рекомендуватимуть своїм друзям, знайомим, родичам тощо.

Детальніше про комплексну кампанію з інфлюєнсерами >>>