- Укр
- Eng
Івенти як маркетинговий інструмент — це не лише атмосфера та емоції, а й цілі та результати. Цим принципом ми керуємося при розробці й проведенні івентів для брендів, які можуть в такий спосіб познайомити блогерів та їх численних фоловерів з продукцією. Формат, запрошені гості, зірки та медійний супровід працюють на досягнення маркетингової мети.
Напередодні Різдва 2024 медіа-маркетингова компанія Burda Media Ukraine провела Christmas Blog Day за участі брендів і блогерів. Готували та смакували різдвяну кутю з шеф-кухарем Бelkin Денисом Кисельовим. Слухали майстер-клас «Традиції Різдва крізь століття та епохи» історика Ігоря Кошіля. Створювали власноруч різдвяну зірку з Катериною Кравець, флористкою студії «Справа в квітах».
Також дегустували наосліп, вгадували смаки разом з ТМ «Легко»! Смакували йогурти ТМ «Яготинське». Підзарядилися магнієм і вітаміном B6 від Doppelherz. Отримали подарунки від Somat і зробили круті селфі, фото та відео з Motorola. Надихнулися передріздвяною атмосферою та надихнули фоловерів, майбутніх споживачів.