Брендам про тренди. Вебінар Burda Media Ukraine для бізнесу про тенденції в інфлюенс-маркетингу та digital-рекламі 2025

У світі бізнесу важливими є вміння бачити та використовувати можливості, грамотний маркетинг і комунікації. Burda Media Ukraine провела вебінар для представників українських і міжнародних компаній «Брендам про тренди», на якому експертно розглянули тенденції інфлюенс-маркетингу та digital-реклами на 2025 рік, а також стратегії, цілі та цінності, які допоможуть бізнесам залишатися актуальними та будувати міцні зв'язки з аудиторією.

Так, Анна Галайко, керівниця агентства Burda Media Influencer, розповіла про український і світовий ринок інфлюенс-маркетингу в цифрах і фактах, основні тренди в роботі з інфлюенсерами в 2025 році. Вона зазначила, що інфлюенс-маркетинг стає не просто інструментом просування, а частиною загальної стратегії бренду. Основну увагу бренди приділяють довгостроковим відносинам із блогерами, створенню якісного контенту та інтеграції нових технологій, як-от AI.

«Однією з ключових змін у маркетингу впливу і в Україні, на глобальному ринку стане подальше зростання гіпернішевих інфлюенсерів – з меншою, але дуже зацікавленою аудиторією. Вони стають більш ефективними для брендів, які бажають досягти глибшої взаємодії з конкретною групою споживачів», – коментує Анна Галайко.

Водночас Анастасія Байдаченко, СЕO IAB Ukraine, розповіла про те, як розвиватиметься digital-ринок України і на що звернути увагу рекламодавцям вже сьогодні. Зокрема, зазначила зміну та посилення ролі дата-провайдерів.

«Усе більше гравців, які володіють розвиненими джерелами даних, виходять на ринок programmatic розміщень (прим. - автоматизований спосіб закупки таргетованої digital реклами) та монетизують свої сегменти аудиторії. Насамперед, це data мобільних операторів – найцінніше джерело, яким можна збагатити аналітику по кожній рекламній кампанії. Це також дані ритейлу та аптек. І це відкриває нові можливості таргетування реклами», – зазначила СЕO IAB Ukraine.

Також експертки зазначили автентичність як важливу компоненту рекламних кампаній. Живі кейси, відгуки реальних людей зближують з аудиторією. Будь то вiдгуки споживачів, розповідь з власного досвіду (user-generated content, UGC) чи контент, створений працівниками компанії (employee-generated content, EGC). Такі медійні прояви виглядають чесно та щиро. Це допомагає компаніям не лише вибудовувати довіру та залучати клієнтів, а й нових співробітників.

Тим часом Катерина Фастовець, керівниця бренду Marie Claire в Україні, яка також відповідає за впровадження стратегії сталого розвитку Burda Media Ukraine, поділилася інсайтами, як через sustainable-проєкти вибудовувати комунікаційну стратегію бренду. Як приклад – проєкт «Люди, які змінюють все» про інклюзивність, спорт і жіночу рівність, присвячений українським переможницям Паралімпіади 2024 і реалізований спільно з Mary Kay.

Ще один кейс – She made від команд Marie Claire Business та ООН Жінки за підтримки Жіночого фонду миру та гуманітарної допомоги ООН. Для його реалізації команди вирушили у медійну експедицію Україною та зібрали десять історій про жіноче підприємництво, крафтове виробництво та соціально-відповідальний бізнес, щоб посилити голоси підприємиць та їхню надважливу роль у відновленні України.

Катерина радить компаніям комунікувати соціальні та екологічні ініціативи, гуртувати аудиторію навколо спільних цілей і цінностей та будувати міцні зв'язки з аудиторією. «Якщо ви теж послідовно, стратегічно працюєте в якомусь напрямку, ви можете показати вашим клієнтам, стейкхолдерам результати цієї роботи», – зазначила вона.

Дивіться повний запис вебінару на YouTube каналі Burda Media Ukraine: