- Укр
- Eng
Beauty- та food бренди є лідерами вподобань мікро- та наноінфлюєнсерів, блогерів-початківців. Саме їхню продукцію вони хотіли б спробувати в обмін на чесні відгуки, рекомендації у соцмережах. Відповідний фідбек ми отримали під час спільного конкурсу Burda Media Ukraine та WOM-платформи Naprobu.ua в Instagram, проаналізувавши 1194 коментарів фоловерів.
Так, до найбажаніших брендів індустрії краси потрапили Nivea, Loreal, Vichy, Eveline та Avon. За ними крокують Dove, Maybelline, Yves Rosher, Garnier, Weleda та інші.
Водночас користувачі мережі воліють ближче познайомитися з продукцією брендів food індустрії, дитячого харчування. Зокрема, зазначили Dr.Oetker, Milupa, Roshen, Hipp, Nestle серед тих, чию продукцію хочуть спробувати та розповісти про це.
Також варто зауважити, що до загального списку з понад 340 брендів увійшло багато українських. Insta-аудиторія зазначила український молочний бренд Біло, борошно Хуторок, бренди Яготинське, Галичина, Молокія, бренди натуральної косметики Ptashkin Sad, Bogika та багато інших.
"Взяли до уваги та вже працюємо над тим, щоб запропонувати брендам та інфлюєнсер-спільноті цікаві колаборації, проєкти на платформі Naprobu.ua, яка є частиною Burda Media Ukraine", – зазначила Анна Галайко, керівниця Агентства Burda Media Influencer.
За її словами, мікро- та наноінфлюєнсери щиро присвячують свій час діалогу з аудиторією, в тому числі – спілкуванню про продукт або послугу, що рекомендують. Вони здобули довіру аудиторії та мають повне право рекомендувати бренд чи продукт.
"А що це означає для бренду? Глибший зв’язок, лояльність аудиторії і, вочевидь, вища готовність купити продукт конкретного виробника, бренду. Тож завдання бренду – скористатися всіма перевагами, які дає спрівпраця з мікро- та наноінфлюєнсерами. Створити цікаву історію, яка з одного боку – вигідно підкреслює переваги продукту, з іншого – органічно вписується у потік контенту інфлюенсера, роблячи просування природним, щирим, ефективним", – коментує експертка.