- Укр
- Eng
Агентство Burda Media Influencer провело комплексну кампанію з інфлюєнсерами для Dr. Oetker, виробника кондитерських інгредієнтів з Німеччини.
Стратегічно агентство поєднало всі типи інфлюєнсерів – від нано-, мікро- до макро- до мегазірок соцмереж. Задіяло YouTube, Instagram, TikTok, Facebook, а також кулінарний сайт.
Окрім того, наша команда розробила кілька форматів заходів, як-от words of mouth проєкт на Naprobu.ua, кулінарні марафони з фуд-блогерами та офлайнові івенти Blog Days.
Кампанія тривала з жовтня 2023 року по липень 2024. За цей час разом із Dr. Oetker ми «приготували» багато десертів, киселів і джемів. Загалом залучили 345 інфлюєнсерів, з якими створили 1395 відгуків і публікацій.
За результатами, охопили 24 400 000 унікальних користувачів і досягти 34 000 000 показів брендованого контенту.
Детальніше про цю комплексну програму дивіться в розділі ПРОЄКТИ.