Мами, знайомтесь! Кросмедійний кейс Бактобліс

Мами, знайомтесь! Кросмедійний кейс Бактобліс

Продукт

 

Дієтична добавка Бактобліс – респіраторний ородисперний пробіотик, що містить перший у світі пробіотичний штам Streptococcus salivarius K12. Запатентований для сприяння захисту організму від інфекційних захворювань верхніх дихальних шляхів. Зокрема, для попередження розвитку тонзиліту, фарингіту, середнього отиту тощо.

Партнер
3dravo, українська фармацевтична компанія
Завдання

 

Ви знаєте, що 2% дітей майже не хворіють на респіраторні захворювання? Тому що в їхньому організмі присутній штам корисних бактерій Streptococcus Salivarius BLIS K12.

Українська фармацевтична компанія «Здраво» звернулась до команди агентства Burda Media Influencer по допомогу у тому, щоб підвищити обізнаність цільової аудиторії про Бактобліс, завоювати довіру та згенерувати відгуки, рекомендації у соціальних мережах. Ми запропонували комплексну кампанію з нано-, мікроінфлюенсерами, блогерами та медіа.

Рішення

 

  • Word-of-mouth marketing проєкт на платформі Naprobu.ua, під час якого мами з дітьми тестують продукт і діляться відгуками, рекомендаціями
  • Залучення до проєкту мам-блогерок
  • Висвітлення в онлайн-виданні «Моя дитина» проблеми частих респіраторних захворювань серед дітей

Таке поєднання нано-, мікроінфлюенсерів, блогерів і медіа добре справляється з побудовою знання про продукт і сприяє формуванню довіри.

Реалізація

 

На початку співпраці ми проаналізували всі необхідні показники та сформували концепцію кампанії. 

Перший етап – підготовка та старт проєкту на платформі Naprobu.ua за участі мам із дітьми віком від 6 міс до 6 років. Обирали шляхом вивчення анкет і аналізу даних – наразі в базі Naprobu.ua кілька десятків тисяч анкет нано-, мікроінфлюенсерів за різноманітними тематичними напрямами.

Загалом запросили 100 матусь, яким запропонували знайомство з продуктом, спробувати його та поділитися в онлайні відгуками. Часто подібні рекомендації та огляди стають вирішальними факторами при купівлі продукту іншими, дуже корисні при ухваленні відповідного рішення.

Як результат, учасниці проєкту згенерували 362 відгуки і рекомендації продукту на платформі Naprobu.ua та соцмережах. 99% підтвердили під час опитування, що Бактобліс – ефективний, корисний та смачний пробіотик.

 

Паралельно залучили чотирьох lifestyle & mom блогерок, які активно спілкуються з аудиторією. Їхнім завданням було розповісти про продукт, його властивості та переваги, створити та опублікувати цікавий контент, поділившись власним досвідом застосування Бактобліс, а також привернути увагу до проєкту Naprobu.ua та дати посилання на сторінку, де можна придбати пробіотик.

Так, блогерка Олександра Чорій розповіла 95 тис фоловерів в Instagram, що сили організму і дорослих, і дітей виснажуються від кількості патогенних мікробів. Тоді на допомогу приходить Bactoblis. «Дітки із задоволенням приймають саше, адже воно смачне із полуничним смаком», – каже Олександра в  Reels.

Тоді як Міла Заболотна разом із сином Марком поринули в історію супергероїв і показали, що спосіб споживання пробіотику є простим і веселим – ввечері після чищення зубів по одному саше.

Наступний етап – запропонували редакції профільного онлайн видання «Моя дитина» висвітлити тему респіраторних захворюваннь серед дітей та як їм можна запобігти. Статью поширили через соцмережі.

Загалом комплексна кросмедійна кампанія тривала три місяці (червень-серпень 2024) і охопила 517 000 користувачів у всесвітній мережі та соціальних медіа. Поєднання «сарафанного радіо», блогерів і медіа ефективно спрацювало на залучення нових споживачів, лояльність і довіру до продукту, а також дозволило сформувати пул амбасадорів бренду.

 

517 тис

ОХОПЛЕННЯ АУДИТОРІЇ

630 тис

ПОКАЗІВ КОНТЕНТУ

> 360

ВІДГУКІВ і РЕКОМЕНДАЦІЙ