- Укр
- Eng

HiPP COMBIOTIC – сухі молочні суміші з комбінацією пробіотиків і пребіотиків для дітей від 12 місяців. Завдяки цій комбінації у складі сумішей мікрофлора кишківника малюка формується як при грудному вигодовуванні.
Ми запропонували кампанію з нано- та мікроінфлюєнсерами, адже мали на меті створити велику кількість якісного контенту. Саме таке поєднання інфлюєнсерів найкраще працює на її досягнення. Водночас гарантований спосіб здійняти хвилю відгуків і рекомендацій – скористатися можливостями платформи Naprobu.ua як інструментом маркетингу «із вуст в уста» (або маркетинг WOM – words of mouth).
Відтак ми запропонували WOM-проєкт на платформі Naprobu.ua за участі нано- та мікроінфлюєнсерок, які мали познайомитися з продуктом HiPP і ділитися рекомендаціями у соцмережі та на e-commerce майданчиках. Також запропонували залучити групу блогерок, які підтримуватимуть проєкт і поширюватимуть фото-, відеоконтент з HiPP в Instagram.
Ми дуже ретельно формували групу для проєкту. Почали з вивчення анкет з бази Naprobu.ua, яка налічує понад 100 тисяч нано- мікроінфлюєнсерок та інфлюєнсерів. Це люди, які заповнили анкети, вказали дані про себе, свої вподобання і воліють спробувати, протестувати той чи інший продукт, щоб потім поділитися відгуками.
Нам потрібні були саме мами із дітьми, які або вже перебували на штучному вигодовуванні чи планували переходити, або використовували його як додаткове джерело харчування. На щастя, база Naprobu.ua дає можливість такої сегментації при роботі з цільовою аудиторією. Актуальна кількість фоловерів у соцмережах також узята до уваги. Зрештою ми запросили до участі 100 мам-інфлюєнсерок, в яких у середньому 1285 підписників.
Наступним кроком обрали блогерок, їх було 9. Кожна з них також перебуває в статусі мами та має до 100 тис підписників в Instagram. Вони поділяться з аудиторією, що грудне годування - це дуже важливо, але іноді виникає необхідність вводити в раціон дитини суміш. І розкажуть, якими факторами керувались при виборі продукту.

Усім інфлюєнсеркам Naprobu.ua доставили HiPP COMBIOTIC в брендованих сумках разом з різнокольоровими поїльниками для малечі. Мами дали нам зворотний зв'язок – діткам дуже сподобалось пити з них. І це – приємна емоція, про яку ми дбаємо разом із нашими партнерами під час наших проєктів.
Загалом ми створили 405 відгуків про продукт. User-generated content як будь-який вид мультимедійного або текстового контенту, який створюється та публікується користувачами в мережі Інтернеті, вважається найбільш органічним і сприятливим до залучення аудиторії. Оскількі він походить від самих користувачів про бренди, які їм подобаються.
За результатами тестувань, 100% учасниць Naprobu.ua готові рекомендувати продукт своїм друзям, знайомим, родичам. 98% учасниць Naprobu підтвердили, що продукт підійшов дитині.

Ми також отримали від учасниць проєкту 494 заповнені анкети, що дає нам можливість досліджувати цільові аудиторії для наших партнерів. Зокрема, з'ясувати чи знають бренд і як до нього ставляться, що купують і чому тощо. Бренд HiPP знають і відтепер рекомендують ще більше.
охоплення аудиторії
показів контенту
задоволених мам-учасниць Naprobu.ua