MACROзначення MICROфлори у житті дитини

MACROзначення MICROфлори у житті дитини

Партнер
Йогурт-пробіотик «Растішка Лактоміні»
Завдання

Продемонструвати батьківській аудиторії новий продукт, розповісти про його склад і користь для дитячого організму.

  • Підвищити впізнаваність «Растішка Лактоміні» у представників цільової аудиторії 
  • Розповісти про унікальні складові продукту та їхній вплив на мікрофлору дитячого кишківника
  • Сприяти зростанню довіри, популяризація бренду в інтеграції з блогерами
  • Стимулювання купівельного попиту і продажів

 

Рішення

Ми розробили інтерактивний digital-проєкт для бренду, інтегрували продукт у його структуру. Акцент було зроблено на простій для сприйняття інформації та яскравій візуалізації

Реалізація

інтерактив, у якому потрібно було відшукати 7 відмінностей та дізнатися цікаве про «Растішка Лактоміні»

тест з розгорнутими відповідями та рекомендаціями від «Растішка Лактоміні»

Кооперація з відомими блогерами

127 000

Пости у соціальних мережах moirebenok.ua

2 800 000

унікальних користувачів

4 500 000

переглядів