ELECTROLUX

ELECTROLUX

Партнер
Індукційна варильна поверхня Electrolux 600 SenseBoil®
Завдання

• Сформувати знання про новий продукт та ознайомити аудиторію з його характеристиками.

• Продемонструвати переваги продукту на прикладах досвіду користувачів.

• Згенерувати нативний WOM-контент, створити WOM-ефект;

Рішення

Word of mouth (WOM)-проєкт Naprobu Blogers:

• тестування варильної поверхні блогерами та експертами Naprobu

• публікація відгуків та рекомендацій (на naprobu.ua, у соцмережах учасників, на на e-commerce майданчиках)

• промо у блогерів

• баннерна реклама

• SMM

• E-mail

• дослідження цільової аудиторії

3 500 000

унікальних користувачів

4 450 000

переглядів 

15%

Індекс залученості (ERR) у блогерів