Досвід із Naprobu. Історії учасниць проєктів про розвиток, довіру та натхнення

Бути почутою – важливо. Особливо у світі, де кожна думка може впливати на рішення інших. Саме це відчувають учасниці Naprobu – української спільноти нано- та мікроінфлюенсерів, яка вже 15 років допомагає брендам і людям знайомитися ближче через щирі відгуки.

Для багатьох участь у проєктах стала не просто можливістю спробувати новинки брендів першими, а й кроком до розвитку та впевненості у власному голосі. Учасниці Naprobu розповіли, чим для них стало тестування продуктів, які можливості воно відкрило та чому вони залишаються частиною цієї спільноти роками.

 

 

Читайте матеріал Від першого відгуку до сили впливу. Історії учасниць Naprobu про розвиток, довіру та натхнення на Marie Claire Ukraine. Видання поспілкувалось із учасницями спільноти Naprobu з різних міст України. Вони розповіли, як участь у проєктах із брендами стала не просто можливістю спробувати новинки першими, а й кроком до власного розвитку. Про перші проєкти та хвилювання, підтримку аудиторії та те, як тестування продуктів поступово переростає у впевненість та віру в себе.

Naprobu – спільнота нано- та мікроінфлюєнсерів, які з власного досвіду діляться відгуками, створюють тисячі рекомендацій і формують нову культуру Word-of-mouth marketing (WoM) в Україні та за її межами. Входить до складу агентства з інфлюєнс-маркетингу Burda Media Influencer медіакомпанії Burda Media Ukraine. У портфоліо агентства – сотні реалізованих проєктів з українськими та міжнародними брендами, як-от Henkel, Unilever Nestle, Danone, Motorolla, Biocodex, Райффайзен Банк та інші.