- Укр
- Eng
Компанія Burda Media Ukraine продовжує традицію створення унікальних івентів для блогерів та інфлюенсерів. Цього разу зустріч у форматі Blog Days пройшла під темою «Осінь у стилі French Chic» у вишуканому французькому ресторані Frou Frou у Києві.
День був сповнений французького шарму, гастрономічних відкриттів і натхнення. Учасники занурилися в мистецтво життя під час лекції L’art de vivre від Ольги Шурової, а також створювали квіткові композиції на майстер-класі Maison Fleurie від флористки Катерини Кравець. Атмосферу Парижа підкреслювали живі звуки акордеону у виконанні Дмитра Решетника.
Подорож до серця Франції розпочалася у стильній бренд-зоні партнера заходу — Інфарма Трейдінг Україна. Гості також мали можливість зробити стильні фото на пам’ять за допомогою Motorola edge 60, який поєднує елегантний дизайн і сучасні технології.
Разом із Супер Філео та шеф-кухарем ресторану Аліком Мкчтаряном учасники відкривали секрети французької кухні, готуючи справжній кіш.
Партнери заходу також подбали про осінній настрій. Доппельгерц презентував комплекс вітамінів, а AXA пригостила гостей новою гранолою без цукру.
Blog Days від Burda Media Ukraine — це зустрічі брендів і блогерів, а також простір для натхнення. Для брендів це також маркетингова взаємодія, щоб розповісти про свої продукти широкій аудиторії через інфлюенсерів.