- Укр
- Eng

Виведення на ринок, ознайомлення з брендом широкого загалу споживачів, наголошення на його актуальності для дитячої аудиторії, вдалий лонч і зростання продажів
Ми створили комплексний і тривалий крос-медійний проєкт, котрий охопив статті з корисною інформацією та інтеграцією клієнта, флешмоб #bewell у FB сайту «Ліза», генератор гарного растрою, а також тест «Наскільки ти щаслива?»
Усі дії за час здійснення спецпроєкту:
• Інтеграція партнера на усі сторінки проєкту
• Флешмоб, генератор ідей, тест і корисні статті
• Логотип у меню, широкомасштабні перебивки у лендінгу
• Медіапідтримка проєкту (анонси, спецблоки, банерна реклама, соціальні мережі, e-mail-розсилання)
Генератор гарного настрою

Тест «Наскільки ти щаслива?»

унікальних відвідувачів