- Укр
- Eng

Новий номер видання Marie Claire Ukraine на підтримку дизайнерів нової хвилі української моди та кросмедійна кампанія за участі партнерів, які поділяють принципи сталого розвитку, сталого підприємництва та соціальної відповідальності.
Чиста, екологічно безпечна, справедлива та прозора мода – саме цього вимагає сьогодні світ від індустрії моди. Українське суспільство не залишається осторонь, а український споживач стає дедалі обізнанішим та уважним до того, що він купує – з чого вироблена та чи інша річ, де вироблена, чи можна її переробити, які принципи сповідує виробник тощо.
Marie Claire Ukraine є частиною Burda Media Ukraine, одного з найбільших медіахолдингів і першого видавництва в Україні, яке підписало Глобальний договір ООН. Наша амбітна мета — зробити реальний внесок у сталий розвиток, об'єднуючи зусилля з іншими брендами для реалізації ініціатив і проєктів, які мають довгостроковий позитивний вплив на суспільство, екологію та майбутні покоління.
Відтак кампанія "Майбутнє української моди" стала логічним продовженням наших sustainable-ініціатив і об'єднала дизайнерів, бренди та інфлюенсерів навколо важливих маркерів нового часу – цінностей сталого розвитку та наслідування культурних кодів. Головним партнером став Райффайзен Банк, партнерами — косметичний бренд Clarins та Motorola.
Так, кампанія знайомить аудиторію з новою генерацію українських дизайнерів зі сторінок принтового глянцю Marie Claire Ukraine та digital проєкту на MarieClaire.ua.
Зокрема, з Антоніною Белінською — засновницею бренду TONiA, яка у своїх колекціях переосмислює звичні речі, поєднуючи їх у нестандартний спосіб, з Оксаною Делеган і брендом DELEGAN, що відроджує у виробництві рідкісні техніки українських майстринь, з Дарʼєю Плаксюк і брендом PODYH — застосовує унікальні техніки, що перегукуються з архітектурними традиціями минулого, з Аліслю Гришаєвлю — дизайн сумок GRIE продуманий і мінімалістичний, жодних зайвих деталей та виготовлені з найкращих матеріалів, з дотриманням етичних та екологічних норм.
https://youtu.be/Qopnl21JKq8?feature=shared
Героями випуску Marie Claire Ukraine також стали Ігор Сідлецький — бренд SIDLETSKIY звертається до давніх українських ремесел, ткацтва та гутництва, Наталія Гергелюк — у кожну колекцію Gaptuvalnya закладено українські культурні коди, Юлія Ярмолюк — в основу бренду J'amemme покладено силуети, тканини та інноваційні текстури, які пропонують сучасну інтерпретацію жіночності.
Ще одна дизайнерка — Іра Амбросова, співзасновниця бренду вуличного одягу PLNGNS, що спеціалізується на апсайклінгу та створює зі старих, зношених кросівок нові оригінальні предмети гардеробу, використовує техніки печворку.

Ми також організували івент і запросили модних блогерок на Public talk з українськими дизайнерами, де серед іншого обговорювали особливості становлення та місце української моди у світі. 20 інфлюєнсерок згенерували понад 30 дописів в Instagram, Stories і Reels, поділившись важливіими меседжами з численною армією фоловерів.
Бренд Clarins, який у 1954 році заснував Жак Куртен-Кларанс за принципом любові до жінки та природи, під час бранчу представив свій інноваційний тональний крем Skin Illusion Full Coverage. Тоді як Motorola — смартфон Edge 50 Fusion з панелю з веганської шкіри.
https://youtu.be/whPeimbVD4g?feature=shared
Підтримка таких проєктів — це не лише внесок у розвиток культури та креативної індустрії, а й стратегічно ефективний маркетинговий інструмент. Завдяки комплексному підходу (принт, діджитал, івент- та інфлюенсер-маркетинг) бренд не просто заявляє про себе, а стає частиною важливої ціннісної розмови. Така участь зміцнює довіру серед свідомої, ціннісно орієнтованої аудиторії, формує емоційний зв’язок з новими клієнтами через спільні маркери — сталий розвиток, відповідальність, інклюзію тощо. Це інвестиція у репутацію, яка працює на бренд довгостроково.
загальне охоплення
перегляди контенту
проявів у медіа, соцмережах