До школи разом з BIC. Кампанія з інфлюенсерами Naprobu та Insta-блогерами 

Продукт

 

Набори канцтоварів BIC, зокрема ручки, кольорові олівці та фломастери 

Партнер
BIC
Завдання

 

  • Донести до споживачів інформацію про високу якість канцелярії BIC
  • Збільшити довіру до бренду та продукції
  • Сформувати амбасадорів бренду, які рекомендуватимуть BIC
Рішення

 

  • Запуск words-of mouth-marketing кампанії на платформі Naprobu.ua, під час якої мами-учасниці (цільова аудиторія) тестують продукцію разом із дітьми та діляться щирими відгуками, рекомендаціями
  • Залучення мам-блогерок, які анонсують кампанію «на пробу» в соцмережах, підігрівають інтерес цільової аудиторії BIC через публікацію контенту з інтеграцією канцелярії BIC 
Реалізація

 

Кампанію "Збирай дитину до школи разом з BIC" запустили напередодні нового навчального року — періоду активної підготовки до школи, коли батьки приймають ключові рішення щодо покупок. Зосередилися не лише на яскравості кольорів, а насамперед — на якості канцелярської продукції: олівці BIC мають міцні стержні, не ламаються при падінні, а фломастери не засихають навіть без ковпачка та легко видаляються з одягу.

Усіх учасників ретельно обирали за брифом — це гарантує релевантність відгуків та ефективну комунікацію з ключовими споживачами бренду. Так, до участі в проєкті на платформі Naprobu.ua запросили 50 нано- та мікроінфлюєнсерок — мами дітей від 4 до 17 років.

Разом із дітьми вони протестували продукцію BIC, створили автентичний контент і поділились щирими відгуками на сайті Naprobu.ua, в соціальних мережах і на маркетплейсах, де приймаються споживчі рішення — Rozetka та Akvarel. Паралельно до них приєднались мами-блогерки в Instagram

 

 

Ваша дитина часто робить "мітки" фломастерами на одязі, меблях, шкірі?
Або після малювання залишає ковпачок відкритим і він дуже швидко засихає?
Якщо відповіли два "так", значить раніше Ви не були знайомі з канцелярією ВІC!

 

 

У фіналі кампанії наші учасниці заповнили 1539 анкет, давши корисний зворотний зв'язок нам, як организаторам, а також представникам BIC. Результат — 100% учасниць довіряють бренду BIC і надалі рекомендуватимуть своїм друзям, знайомим.

 

 

Загалом інфлюєнсерки створили 358 відгуків і рекомендацій. Контент з інтеграцією продукції BIC користувачі переглянули 1,3 млн разів. Завдяки залученню мам і нативній інтеграції продукту, вдалося створити довіру до бренду, сформувати рекомендаційний потенціал та підвищити лояльність серед цільової аудиторії.

> 1 млн

ЗАГАЛЬНЕ ОХОПЛЕННЯ

> 1.3 млн

ПОКАЗІВ КОНТЕНТУ

358

ВІДГУКІВ