- Укр
- Eng
Набори канцтоварів BIC, зокрема ручки, кольорові олівці та фломастери
Кампанію "Збирай дитину до школи разом з BIC" запустили напередодні нового навчального року — періоду активної підготовки до школи, коли батьки приймають ключові рішення щодо покупок. Зосередилися не лише на яскравості кольорів, а насамперед — на якості канцелярської продукції: олівці BIC мають міцні стержні, не ламаються при падінні, а фломастери не засихають навіть без ковпачка та легко видаляються з одягу.
Усіх учасників ретельно обирали за брифом — це гарантує релевантність відгуків та ефективну комунікацію з ключовими споживачами бренду. Так, до участі в проєкті на платформі Naprobu.ua запросили 50 нано- та мікроінфлюєнсерок — мами дітей від 4 до 17 років.
Разом із дітьми вони протестували продукцію BIC, створили автентичний контент і поділились щирими відгуками на сайті Naprobu.ua, в соціальних мережах і на маркетплейсах, де приймаються споживчі рішення — Rozetka та Akvarel. Паралельно до них приєднались мами-блогерки в Instagram.

Ваша дитина часто робить "мітки" фломастерами на одязі, меблях, шкірі?
Або після малювання залишає ковпачок відкритим і він дуже швидко засихає?
Якщо відповіли два "так", значить раніше Ви не були знайомі з канцелярією ВІC!

У фіналі кампанії наші учасниці заповнили 1539 анкет, давши корисний зворотний зв'язок нам, як организаторам, а також представникам BIC. Результат — 100% учасниць довіряють бренду BIC і надалі рекомендуватимуть своїм друзям, знайомим.

Загалом інфлюєнсерки створили 358 відгуків і рекомендацій. Контент з інтеграцією продукції BIC користувачі переглянули 1,3 млн разів. Завдяки залученню мам і нативній інтеграції продукту, вдалося створити довіру до бренду, сформувати рекомендаційний потенціал та підвищити лояльність серед цільової аудиторії.
ЗАГАЛЬНЕ ОХОПЛЕННЯ
ПОКАЗІВ КОНТЕНТУ
ВІДГУКІВ