- Укр
- Eng

Розповісти майбутнім молодим батькам про продукт, його властивості й переваги.
Ми запустили великий контентний спецпроєкт з яскравим ексклюзивним дизайном, у якому використали фірмові кольори символіки бренду Рекрем, інтегрували продукт у редакційні матеріали.
Активізували аудиторію через фотоконкурс «Дитина дня», учасники публікували фото своїх дітей, протягом тижня користувачі могли проголосувати за вподобані фото, за кількістю голосів визначено було переможця. Конкурс тривав місяць. Переможців обирали щотижня. Окрім того, було призначено головний приз партнера у номінації «Дитина місяця».
Було проведено рекламну кампанію з залученням блогерів (фотоматеріали та інтерв’ю) для підвищення лояльності споживачів до продукту
Рекламну кампанія з залученням блогерів

Фотоконкурс «Дитина дня»

Пости у соціальних мережах moirebenok.ua
унікальних користувачах
у переглядах