Люди, які змінюють все. Соціальний проєкт, що охопив понад 2 млн користувачів

Продукт

 

Mary Kay – всесвітньо відомий бренд засобів для догляду за шкірою та декоративної косметики. Це не лише трендсетер у макіяжі, а й бізнес-можливостях для жінок. Компанія поділяє такі цінності, як сила, впевненість і віра в необмежені можливості кожної жінки.  

 

Партнер
Mary Kay Україна
Завдання

 

  • Привернути увагу суспільства до важливості інклюзії та гендерної рівності
  • Створити соціальний проєкт, який об’єднує людей навколо спільних цілей і цінностей
  • Показати соціальну політику бренду – спільноту Mary Kay, частиною якої є також жінки з вадами слуху тощо
Рішення

 

Ми стратегічно поєднали такі напрями, як принт, digital-проєкт, офлайновий івент за участі блогерів, медіа і дали старт соціальному проєкту «Люди, які змінюють все» про жінок, які попри випробування долі знайшли в собі сили продовжувати вести активне соціальне життя та не відмовлятися від своїх мрій. 

На ідею створення проєкту нас надихнули українські спортсменки, переможниці Паралімпійських ігор у Парижі 2024.  

Для його реалізації ми об’єднали зусилля з брендом Mary Kay, який протягом багатьох років розширює економічні можливості жінок і впроваджує відповідні ініціативи, а також брендом Marie Claire Ukraine, який є частиною Альянсу з гендерно відповідального та інклюзивного відновлення України, започаткованого ООН Жінки.

Проєкт об’єднує спорт, віру та красу, щоб продемонструвати, що перемагати можна у всіх аспектах життя – від спортивних арен до щоденних викликів.

Реалізація

 

Головними героїнями проєкту стали три українські спортсменки – переможниці Паралімпійських ігор у Парижі 2024. Зокрема, легкоатлетка, рекордсменка світу зі стрибків у довжину серед спортсменів із порушенням зору Оксана Зубковська, плавчиня та п’ятиразова паралімпійська чемпіонка Анна Стеценко, а також фехтувальниця на візках Наталія Морквич, яка виборола «срібло» у складі збірної українських шпажисток. 

 

Так, уперше в історії Marie Claire Ukraine вийшов друкований номер журналу відразу з трьома різними обкладинкам, обличчями спортсменок. На сторінках видання вони розповіли про натхнення у житті, дисципліну у спорті та щасливі випадки, що здатні змінити життя. Ділилися в інтерв’ю історіями з життя та інсайтами на шляху до результату. 

За makeup під час зйомок відповідали незалежні консультантки з краси Mary Kay. Частиною великої спільноти Mary Kay сьогодні є жінки, які професійно займалися чи займаються спортом, проєднують спорт і кар'єру, в тому числі – жінки з інвалідністю, зокрема з вадами слуху. Подивіться, як створювались історичні обкладинки Marie Claire Ukraine:

 

 

Паралельно на MarieClaire.ua стартував digital-проєкт «Люди, які змінюють все», який знайомив аудиторію як з героїнями, так і представницями спільноти Mary Kay.

 

 

Незалежні консультантки з краси Mary Kay теж поділяють активний спосіб життя, будують кар'єру, а ще – допомагають іншим жінкам досягати своїх цілей і бути впевненими у своїй красі та можливостях. 

 

 

Також ми провели бранч з чемпіонками за участі 30 інфлюєнсерок і понад 10 медіа, у тому числі TV, щоб надихнути на зміни ще більшу аудиторію. Гості заходу брали участь у Smart Talk, автограф-сесії, робили селфі, створювали відео-, фотоконтент для соцмереж та охоче тестували косметичні засоби Mary Kay у спеціально організованих б’юті-зонах на івенті.

 

Ділимось з вами неймовірною атмосферою з цього заходу:

 

 

 

Як результат, комплексна кампанія охопила понад 2 млн користувачів, зібрала понад 2,5 млн переглядів у медіа та соцмережах завдяки не просто якісному контенту, а й стратегічному підходу. Ми успішно поєднали такі напрями, як принт і друковані медіа, digital та інфлюєнсерів, офлайновий івент тощо.

Партнерська підтримка таких проєктів дозволяє донести до широкої аудиторії цінності бренду, а відтак – підвищити лояльність аудиторії, створити стійкий емоційний зв'язок та отримати нових прихильників навколо спільних цілей і цінностей. Це також можливість органічно інтегрувати продукт і підкреслити його переваги, роблячи просування природним і щирим.

2 000 000

загальне охоплення

2 500 000

покази контенту

> 60

публікації у медіа, соцмережах