- Укр
- Eng
Мікс продуктів від Dr.Oetker, зокрема Ванільний цукор, Розпушувач, Кукурудзяний крохмаль, Желфікc і Какао темне

Ми запропонували комплексну кампанію з інфлюєнсерами, що поєднує:

Кампанія тривала з жовтня 2023 року по липень 2024. За цей час разом із виробником кондитерських інгредієнтів Dr. Oetker з Німеччини ми «приготували» багато десертів, киселів і джемів. Усі заходи і рекламні прояви заздалегідь продумали та розподілили впродовж цього часу.
До уваги брали в тому числі сезон. Так, приміром, восени, коли свіжий врожай зібрано, допомогли вивести на український ринок нові ягідні киселі. Взимку «зігрівали» цільову аудиторію чашкою ароматного какао, а ближче до Великодня зробили акцент на просуванні розпушувача для тіста, кукурудзяного крохмалю.

Окрему увагу приділили words of mouth проєкту на платформі Naprobu.ua за участі нано- та мікроінфлюєнсерок, які мали ознайомитися з продукцією Dr. Oetker на власній кухні, а потім згенерувати хвилю відгуків і рекомендацій у соцмережах. Тож сформували фокус-групу з 300 учасників після вивчення актуальних анкет, наявних у базі Naprobu.ua і доставили їм для дегустації нові киселі Dr. Oetker: з вишнею, малиною, журавлиною, полуницею та лісовими ягодами. Інфлюєнсеркам вони припали до смаку.
«Протестували ми киселі від Dr. Oetker. Скажу чесно, що я не любитель киселів, майже ніколи їх не купувала спеціально. Але тут думаю, варто спробувати. І це справжня смакота! Особливо в холодну зимову погоду, коли так хочеться тепла і затишку! А швидкорозчинні - це взагалі знахідка. Дуже зручно брати із собою в подорож. Дякую за таку можливість», – пише на платформі Naprobu.ua учасниця Юлія Недзельська.
Загалом нано- та мікроінфлюєнсери створили 979 відгуків у соцмережах та на платформі Naprobu.ua. Продукт їм настільки сподобався, що вони додатково створили 200 stories в Instagram. Опитування показало, що 99% готові рекомендувати та купувати продукт. У цілому завдяки побудованій з ними роботі ми охопили 700 тис користувачів.
Ще 19,5 млн аудиторії ми охопили кампаніями з макроінфлюєнсерами. 20 блогерів активно готували, використовуючи інгредієнти Dr. Oetker, та створювали фото-, відео- для YouTube, Іnstagram, TikTok, Facebook. Випустили 100 одиниць контенту в соціальних мережах, на які отримали 1,5 млн реакцій.

Також ми подбали про інтеграцію бренду до івентів за участі блогерів, які створюють цікавий контент для свого кола спілкування. Наша компанія Burda Media Ukraine проводить такі заходи кілька разів на рік. Взяти участь у них – означає побудувати комунікацію, отримати іміджеву підтримку бренду, впізнаваність.

Так, під час кулінарного майстер-класу на Spring Blog Day блогеркам запропонували власноруч приготувати корисний кисіль і розкрити можливості продукції від Dr. Oetker. Як і ягідну панакоту, яку готували разом із шеф-кухарем студії Su.CHEF Антоном Романчуком, якого ми запросили.

Тоді як гості Summer Blog Day переконались у тому, що Dr. Oetker допомагає робити найкращу випічку, десерти, декорувати страви та робити консервацію швидко і безтурботно. Готували десерт трайфл з сезонними ягодами та фруктами, смакували мілкшейки, які стали справжнім хітом серед дітей та дорослих у спекотний день.

Окрім того, ми провели два кулінарні марафони за підтримки 10 блогерів-поварів. Під час першого готували великодню випічку, під час другого – консервували. Це відмінний формат для залучення цільової аудиторії, її розширення.


Завдяки цьому інструменту кількість підписників Dr. Oetker у соцмережах зросла на 3000. Марафони забезпечили нам ще 200 тис охоплення до загального результату цієї комплексної кампанії.
Загалом ми залучили 345 інфлюєнсерів, з якими створили 1395 відгуків і публікацій. Кількість реакцій на контент блогерів з проявом продукції Dr. Oetker дорівнює 1,5 млн, що свідчить про органічне сприйняття аудиторією та залученість. До слова, індекс залученості становить 7%.
За підсумками кампанії нам вдалося охопити рекордні 24 млн 400 тис унікальних користувачів, а кількість показів брендованого контенту сягнула 34 млн. Це у п'ять разів більше, ніж планувалося на початку.
Ми також отримали 1372 заповнені анкети від учасниць проєкту Naprobu.ua, що дозволяють нам дослідити для Dr. Oetker ставлення до бренду, вподобання щодо продукції.
охоплення аудиторії
показів контенту
відгуків і публікацій