Комплексна кампанія з інфлюєнсерами для Мелоксонін спрей

Комплексна кампанія з інфлюєнсерами для Мелоксонін спрей

Продукт

 

Мелоксонін спрей – дієтична добавка на основі мeлатоніну і рослинних екстрактів, що використовуються при розладах сну, як-от тривалі засинання чи безсоння. Нашим завданням було познайомити цільову аудиторію з цим засобом, сформувати довіру до нього, в тому числі – протестувати ефективність.

Партнер
3dravo, українська фармацевтична компанія
Завдання

 

  • Збільшити поінформованість про продукт
  • Сприяти довірі до продукту
  • Протестувати ефективність у комплексі з супутнім сервісом – Персональний план сну від фармкомпанії «Здраво»
Рішення

 

  • Word-of-mouth marketing проєкт на платформі Naprobu.ua, під час якого учасники тестують продукт і діляться відгуками, рекомендаціями
  • Залучення до проєкту lifestyle блогерів і лікарів
  • Висвітлення проблематики та рішення в медіа, зокрема у жіночому глянці MarieClaire.ua
Реалізація

 

Ми зробили продакшн і запустили word-of-mouth marketing проєкт на платформі Naprobu.ua. Сформували цільову фокус-групу з 120 учасників – наноінфлюенсерів платформи, яким доставити продукт. Після того, як вони познайомилися з ним, його дією – розповіли друзям, фоловерам у соцмережах. Так ми згенерували хвилю відгуків і рекомендацій. Додатково просували в digital (smm, email, Google DN) і запустили конкурс в соцмережах Naprobu.ua.

Також до проєкту залучили двох lifestyle блогерок, а ще – лікарку-неврологіню та сімейну лікарку. Блогерки анонсували у себе на сторінках проєкт Naprobu.ua, а також запрошували пройти тест на стан метального здоров’я. Лікарки тим часом висвітлювали у соцмережах проблему порушення сну, безсоння та способів вирішення.

Окрім того, наша команда заручилася підтримкою медіа, зокрема відомого жіночого глянцю Marie Claire. Редакція видання підготувала спеціальний матеріал «Все, що потрібно знати про здоровий сон» з інтеграцією продукту, опублікувала його та анонсуванням і промо у соцмережах Marie Claire.



Результат

 

Мелоксонін спрей дійсно допомагає поліпшити засинання. В цьому переконалися на власному досвіді наші інфлюенсери. Результати опитування свідчать, що 94% довіряють продукту після завершення тестування і 91% рекомендуватимуть своїм друзям, знайомим, родичам тощо.

Також за допомогою лікарів і медіа нам вдалося привернути увагу до такої актуальної сьогодні для більшості українців проблеми, як порушення сну, безсоння, та запропонувати можливі рішення. 

Окрім того, під час кампанії презентували спеціальний сервіс – Персональний план сну від фармкомпанії «Здраво». Він допомагає виявити та усунути не тільки симптом – безсоння, але і його причину. Зараз ми всі перебуваємо в стані хронічного стресу та можемо через нього відчувати різні наслідки для ментального здоров’я.

>500

відгуків і рекомендацій

1.2 млн

охоплення аудиторії

1.6 млн

показів контенту