У кампанії з блогерами. Як ми просували паперові рушники Zewa

У кампанії з блогерами. Як ми просували паперові рушники Zewa

Продукт

 

Zewa Wisch&Weg – паперові рушники з унікальними перевагами. Поглинають багато вологи, придатні для багаторазового використання – зберігають цілісність і властивості, впораються з найскладнішими забрудненнями. Допоможуть у процесі вологого прибирання, полірування та миття скляних поверхонь, видалення плям від жиру, приготування їжі тощо.

Партнер
Zewa
Завдання

 

  • Розповісти та показати переваги рушників Zewa Wisch&Weg
  • Зробити це максимально нативно та релевантно кожній ситуації, коли може бути використано продукт
  • Стимулювати переходи на e-commerce, де можна придбати рушники
Рішення

 

Ми запропонували кампанію з блогерами, причому різноманітних сегментів – від parents і kids до cooking, household, dog і beauty. Це дозволяє показати широкий перелік місць і ситуацій, коли продукт Zewa стане в пригоді та допоможе впоратися з конкретним завданням. Будь-то приготування кулінарного шедевру на кухні чи щоденні ритуали краси.

Реалізація

 

Учасники кампанії створюють відео- та фотоконтент для соціальних мереж і демонструють на власному прикладі те, як саме та для чого використовують паперові рушники Wisch&Weg. Через Instagram stories нативно мотивують своїх фоловерів переходити за посиланням на сторінку e-commerce, де можна придбати продукт.

Показали не просто легке видалення сухих і вологих забруднень за допомогою рушників, а навіть більше... Розказали як завдяки яскравому дизайну продукт Zewa підіймає настрій і як його можна використовувати для створення прикрас.

Загалом нам знадобився лише місяць, щоб забезпечити результат. Ми ретельно відібрали з нашої бази 10 блогерів і згенерували з ними 33 одиниці креативного контенту, до якого імплементували Zewa Wisch&Weg і важливі маркетингові акценти.

 

Кампанія привернула увагу користувачів завдяки нативному підходу, вибору правильних інфлюєнсерів і креативній компоненті, якісному контенту. Ми отримали 89 000 реакцій на публікації та забезпечили 5 000 переходів на платформи e-commerce, щоб придбати продукт. 

2 млн

охоплення аудиторії

2.8 млн

показів контенту

5 000

переходів на e-commerce