- Укр
- Eng

Zewa Wisch&Weg – паперові рушники з унікальними перевагами. Поглинають багато вологи, придатні для багаторазового використання – зберігають цілісність і властивості, впораються з найскладнішими забрудненнями. Допоможуть у процесі вологого прибирання, полірування та миття скляних поверхонь, видалення плям від жиру, приготування їжі тощо.
Ми запропонували кампанію з блогерами, причому різноманітних сегментів – від parents і kids до cooking, household, dog і beauty. Це дозволяє показати широкий перелік місць і ситуацій, коли продукт Zewa стане в пригоді та допоможе впоратися з конкретним завданням. Будь-то приготування кулінарного шедевру на кухні чи щоденні ритуали краси.
Учасники кампанії створюють відео- та фотоконтент для соціальних мереж і демонструють на власному прикладі те, як саме та для чого використовують паперові рушники Wisch&Weg. Через Instagram stories нативно мотивують своїх фоловерів переходити за посиланням на сторінку e-commerce, де можна придбати продукт.

Показали не просто легке видалення сухих і вологих забруднень за допомогою рушників, а навіть більше... Розказали як завдяки яскравому дизайну продукт Zewa підіймає настрій і як його можна використовувати для створення прикрас.
Загалом нам знадобився лише місяць, щоб забезпечити результат. Ми ретельно відібрали з нашої бази 10 блогерів і згенерували з ними 33 одиниці креативного контенту, до якого імплементували Zewa Wisch&Weg і важливі маркетингові акценти.

Кампанія привернула увагу користувачів завдяки нативному підходу, вибору правильних інфлюєнсерів і креативній компоненті, якісному контенту. Ми отримали 89 000 реакцій на публікації та забезпечили 5 000 переходів на платформи e-commerce, щоб придбати продукт.
охоплення аудиторії
показів контенту
переходів на e-commerce