Смачна блогерська кампанія для ТМ «Духмяна Хата»

Смачна блогерська кампанія для ТМ «Духмяна Хата»

Партнер
ТМ «Духмяна Хата»
Завдання

 

  • Закріпити імідж бренду, що підтримує збереження українських традицій
  • Підтримати та розширити впізнаваність бренду
  • Створити умови для збільшення продажів в активний період використання продукції – напередодні Великодня

М'яка, пухка, солодка випічка до Великодня – у центрі уваги рекламної кампанії, яку ми провели для ТМ «Духмяна Хата». Команда агентства Burda Media Influencer вибудувала її в такий спосіб, щоб за результатами можна було впевнено сказати: «Продажі ростуть як на дріжджах».

Рішення

 

Ми запропонували комплексну кампанію з блогерами, в якій задіяні комбінації соціальних платформ (Instagram, Facebook, TikTok, Youtube, кулінарний сайт Picante Cooking), тематик і розміру інфлюенсерів (мікс мікро- і макроблогерів).

Обов'язкова складова кампанії – створення певної емоції в медійних проявах інфлюєнсерів, що відносить кожен рецепт до сімейних традицій, адже «Духмяна Хата» – це бренд, який підтримує збереження українських традицій та звичаїв.

Реалізація

 

Кампанію розпочали за місяць до свята Великодня. Запросили 30 кулінарних блогерок і блогерів, які випікали на дріжджах і за рецептами «Духмяної Хати». З глазур'ю та без, цедрою та вершками, кардамоном та мускатним горіхом… ви здивуєтеся, яке різноманіття пасок існує.

Господині, які повторювали за рекомендаціями наших блогерів, не лінувалися зазначати в коментарях, що готувати – легко, а паски виходять дуже смачні.

Загалом наші блогери «випекли» смачних 75 публікацій, пронизаних ароматом тепла та домашнього затишку. Багато відео потрапили в тренди TikTok та рекомендації Reels в Instagram.

Маємо рекордне перевиконання показників охоплення та показів, що обчислюється мільйонами.

15 млн

охоплення аудиторії

17.6 млн

показів відео

> 1 млн

реакцій на публікації