- Укр
- Eng

Провели наш традиційний літній івент – Summer Blog Day – в партнерстві з низкою брендів і за участі великої кількості блогерів. Слухали акторку Анастасію Цимбалару про внутрішній ресурс, малювали, готували барбекю із «Наша Ряба» під наглядом фіналістів «Мастер Шеф», тест-драйвили нові смартфони Motorola та отримували подарунки від Dr. Oetker, Bubchen Ukraine, Doppelherz, Donat, Smarty, Бекутан Мультиімуно та Eveline Cosmetics.
Усе відбувалось в OSOCOR BBQ ZONE з його комфортними альтанками біля пляжу та всім необхідним для відпочинку, а головне - бездоганним сервісом.
На гостей Summer Blog Day чекали стенди від спонсорів. Кожен із партнерів підготував цікаві активності та подарунки для блогерів.
Готували найсмачніші десерти разом з нашим постійним партнером і спонсором Dr. Oetker. Цей бренд допомагає робити найкращу випічку, десерти, декорувати страви та робити консервацію швидко і безтурботно. І гості в цьому переконались. Готували десерт трайфл з сезонними ягодами та фруктами, смакували мілкшейки, які стали справжнім хітом серед дітей і дорослих у спекотний день.
У бренд-зоні Eveline Cosmetics б’юті-експертка і відома інфлюєнсерка Діана Суворова познайомила блогерів з новинками бренду та подарувала яскраві подарунки. Цей відомий польський бренд косметики з більш ніж 40-річним досвідом нещодавно відкрив в Україні свій офіційний інтернет-магазин eveline.ua.
Motorola представляла нову лінійку смартфонів – Motorola Edge 50, ідеальну модель для блогерів, оскільки має одну з найкращих камер. Гості заходу мали можливість протестувати новинку на стенді компанії та оцінити абсолютно нову якість фото. Цікаво, що крім оптики, ще залучені спеціальні програми на базі ШІ, що непомітно, зберігаючи авторський стиль, перетворюють прості фото на професійні.
На стенді Doppelherz блогери спробували новий преміальний комплекс Магній Калій Цитрат. Це надійний помічник для відновлення балансу електролітів. Також не оминули увагою й розширення лінійки колагенів, зокрема новий – з куркумою та імбиром. Ідеальний вибір для тих, хто має інтенсивні навантаження та піклується про захист своїх суглобів.
Першим етапом програми стала лекція «Знайди себе в кадрі: як бути впевненою по життю, підтримка та пошук ресурсів в собі». Відома акторка Анастасія Цимбалару поділилася своїм досвідом та розповіла, як знайти впевненість у собі та відчувати гармонію.
Наступний захід провела професійна арт-терапевтка Вероніка Дорошко. Вона створила майстер-клас для блогерів «Мої скриті ресурси», допомагаючи зануритись у світ творчості, виявити приховані можливості та таланти за допомогою мистецтва.
Звісно вже доброю традицією є проведення кулінарних майстер-класів. Бренд «Наша Ряба» разом з Ольгою Кролик, фіналісткою найпопулярнішого кулінарного шоу продемонстрували, як легко та смачно приготувати курячі гомілки. Ольга також поділилась секретом, як досягнути хрумкої скоринки та водночас ніжного, соковитого м’яса.
За водний баланс гостей відповідала ТМ Donat – природна мінеральна вода з найвищим вмістом магнію в Європі, яка допомагає підтримувати здоров’я організму. Регулярне вживання води Donat сприяє нормалізації травлення та засвоєнню їжі, а високий вміст магнію допомагає організму справитись зі стресом.
Summer Blog Day – це родинний захід, тому ми та наші партнери попіклувались про те, щоб організувати розваги не лише для дорослих, але й для маленьких гостей. Окрім аквагриму для діток, влаштували розіграш подарунків від Бекутан Мультиімуно — це унікальна комбінація імунотропних вітамінів та мікроелементів з однією з найбільш вивчених корисних бактерій – Lactobacillus rhamnosus (LGG).
На дітей чекали частування від Smarty UA, дорослих пригощали соками від ТМ Smarty – новинка на українському ринки, що вже встигла завоювати серця українців яскравим та насиченим фруктовим смаком, а дітям смакували соки ТМ Смартік – натуральний склад та зручне пакування подобається усім. Також дарували подарунки від ТМ Bubchen — бренд, що дбає про ніжну шкіру малюків та дорослих, пропонуючи безпечні та натуральні засоби догляду, створені за допомогою досвіду, наповненого роками кропіткої роботи.
Наступний захід, де бренди зможуть представити свої продукти та послуги, плануємо на осінь. Запрошуємо партнерів.