Burda Media Ukraine долучилась до кампанії «Зроблено в Україні»

Медіакомпанія Burda Media Ukraine долучилась до ініціативи, спрямованій на підтримку українського продукту, українських виробників, а відтак – на посилення економіки країни та оборони. Від квітня 2024 року журнали нашого видавництва будуть марковані логотипом «Зроблено в Україні».

Наразі 10 найменувань видань, серед яких – «Кросворди для всіх, «Складні судоку», «Збірна солянка», «Бабусин компот», «Лабіринт кросвордів», «Зроби паузу» та інші – будуть позначені відповідним логотипом. Придбати їх можна в мережі АТБ-Маркет, яка також стала участником кампанії на рівні держави.

«Зроблено в Україні» – комплексна кампанія від Мінекономіки України, покликана стимулювати попит на українські товари. Підраховано, що в середньому до 40% від вартості товарів з таким маркуванням повертається в бюджет країни в вигляді податків, зборів і зарплат.

Завдяки просуванню українських товарів під брендом «Зроблено в Україні» уряд планує отримати 1% із 4,6% прогнозованого загального зростання ВВП за підсумками 2024 року. Тож закликає українців купувати продукцію національних виробників, а виробників – маркувати свої товари логотипом «Зроблено в Україні».