Burda Media розпочала сезон івентів 2024 зі Spring Blog Day

Кілька разів на рік медіа-маркетинова компанія Burda Media Ukraine проводить різноманітні заходи – від фестивалів до майстер-класів – як для власних брендів, так для партнерів. Цьогоріч сезон івентів розпочався зі Spring Blog Day за участі інфлюєнсерів, користувачів соцмереж, які створюють цікавий контент для свого кола спілкування.

Локацією для заходу став Green Bar на Подолі (Київ) з його зеленим острівним інтерʼєром і бездоганною кухнею. Спочатку блогерки завітали до б’юті-зони Artdeco на презентацію make up колекції Cover & Prime. Усі охочі протестувати засоби макіяжу, нові текстури безпосередньо на собі. Звісно, не обійшлось без подарунків – від мережі Brocard, в якій бренд представлений офіційно.

«Для брендів – це можливість наживо познайомити інфлюєнсерів зі своєю продукцією, розповісти про них і зрештою отримати якісний контент і публікації у соцмережах, – пояснює Анна Галайко, керівниця Агентства інфлюенс-маркетингу в Burda Media. – Наше завдання як компанії-організатора полягає саме в тому, щоб робити такі заходи цікавими для всіх партнерів, поєднуючи гарні емоції з ефективними форматами інфлюенс-маркетингу для брендів».

Так, приміром, учасниці Spring Blog Day 2024 мали можливість послухати лекції та долучитися до обговорення правильного харчування. Зокрема, інсайтами для здоров’я та краси поділилась лікарка-дієтолог Катерина Пашко. Тим часом телеведуча Надія Матвєєва, яка теж завітала на зустріч, дала насправді корисні поради щодо внутрішнього балансу, енергії й натхнення. Обидві теми вкрай актуальні навесні.

Під час кулінарного майстер-класу блогеркам запропонували власноруч приготувати корисний кисіль і розкрити можливості продукції від Dr. Oetker. Як і ягідну панакоту, яку готували разом із шеф-кухарем студії Su.CHEF Антоном Романчуком.

Також блогерки скуштували гранолу бренду AXA з покращеною рецептурою і вітамінним комплексом. Нові смаки представлені полуницею та карамелдю з шоколадом.

«Для блогерів такі зустрічі цікаві та познавальні. Це можливість приємно провести час, поспілкуватися між собою, отримати натхнення та нову інформацію на майстер-класах та лекціях. Ми завжди ретельно розробляємо програму – щоб забезпечити і настрій, і емоцію, і користь», – коментує Анна Галайко.

У контексті цього івенту окрему увагу приділено квітам. Спеціально для гостей Катерина Кравець, флористка студії «Справа в квітах» провела майстер-клас зі створення весняних букетів, композицій, і це було неймовірно естетично та надихаюче.

Наприкінці дня для блогерів влаштували дегустацію італійського ігристого Marengo Lambrusco. Для адептів alcohol-free – соки Smarty, а про водний баланс подбав Donat, бренд природної мінеральної води з магнієм. Анна Галайко зауважує, запит на живі зустрічі сьогодні високий і серед брендів, і серед блогерів. Тож наступний івент Burda Media Ukraine планує вже на кінець травня-червень.