
• Познайомити споживача з новим продуктом;
• Запустити хвилю відгуків і рекомендацій;
• Сформувати амбасадорів бренду і продукту.
WOM-проєкт Naprobu з блогерами:
• 100 нано- та мікроінфлюенсерів – експертів Naprobu: тестування продукту, відгуки та рекомендації;
• 8 мам-блогерок: публікації тематичних статей, постів та сторіс;
• Діджитал-промокампанія;
• Анкетування аудиторії, результати дослідження;
• Відео-продакшн та промо за підсумками проекту.
Уся кампанія будувалася на генерації і просуванні контенту нано-, мікро- і макроінфлюенсерів. Саме такий мікс має високу ефективність – і для побудови знання про новий продукт, і для комунікації цінностей та переваг продукту, і для залучення та формування довіри споживачів.
WOM-кампанія з блогерами і діджитал-промо для ТМ «Растішка» дозволили охопити понад 1,9 млн. унікальних користувачів. Сформовано понад 300 відгуків, дописів і публікацій про продукт на порталі Naprobu.ua, в соціальних мережах тощо.
Індекс залученості авдиторії блогерів (ERR) склав 14%, тональність відгуків експертів Naprobu.ua – виключно позитивна.
Утім, ще більш значущим є той факт, що всі 100% мам-учасниць оцінили переваги йогурту. 97% довіряють якості нового продукту ТМ «Растішка» і планують купувати його й надалі.
