Зовнішній вигляд сайту – візитна картка бізнесу

Партнер

ТОВ «ЗДРАВО»

Період

2021

Задача

Якщо вебсайт компанії виглядає старомодним, редизайн – не вихід, це must have (обов’язкова дія). Уявіть, що ви йдете вулицею й бачите напівзруйнований будинок з розбитими вікнами або зовсім без вікон. Ви б точно не захотіли заходити всередину. Якщо ви не бажаєте, щоб ваш сайт виглядав як покинутий будинок, вам слід замовити його редизайн.

Клієнт замовив повну заміну дизайну вебсайту: зробити його привабливим зовні, зручним, не занадто складним. Дизайн мав покращити онлайн досвід користувачів з урахуванням того, що головна ЦА клієнту, яка приймає рішення щодо вживання препарату – це жінки, мами та бабусі маленьких пацієнтів з частими захворюваннями горла.

Рішення:

 

У даному проєкті нашою головною метою був UI-дизайн, естетика й привабливість інтерфейсу який візуально стимулює користувачів-жінок. Ми приділили особливу увагу кожному візуальному елементу, щоб вони сприймалися єдиними як в естетичному, так і в цільовому сенсі. Водночас команда додатково зупинилася й на тому, яким чином всі елементи будуть вести користувача по його запитах і чи інтерфейс ефективно задовольняє потреби користувача в інформації. Її мало бути достатньо для того, щоб відвідувачка могла прийняти самостійно рішення придбати Бактобліс в аптеках онлайн чи офлайн.

 

Сьогодні адаптивний дизайн – це обов’язкова умова для просування будь-якого вебресурсу. Після офіційної заяви Google про перехід на принцип mobile-first, Google оцінює в першу чергу наявність та якість адаптивної версії сайту. Його позиція в пошукових системах залежить від того, наскільки вебресурс відповідає стандартам і чи зручний він для перегляду зі смартфонів та планшетів. Тому ми зробили саме так, щоб усі елементи дизайну відповідали цим вимогам.

 

Головний лайфхак: що потрібно зробити перш ніж замовляти сайт, під час його створення і після, щоб отримати на виході робочий інструмент для бізнесу:

1. Визначаєте цілі. Тут просто – відповідаєте на питання, для чого вам потрібен сайт.

2. Вибираєте домен і хостинг

3. Складаєте технічне завдання. Ступінь деталізації залежить від списку ваших бажань і складності ресурсу. Ми надаємо готовий документ-анкету. Для нас важлива кожна деталь, адже її відсутність у майбутньому може обернутися розчаруваннями з вашого боку, ба більше, це часто призводить до додаткових, непередбачуваних робіт й збільшення кошторису. Тож забуваємо про вислів «таблички й писанина – це застарілий підхід» і якомога детальніше заповнюємо бриф. За що дякуємо вам заздалегідь!

4. Написання текстів. Тексти повинні бути унікальними й оптимізованими. Перед їх написанням бажано скласти список ключових слів, які потім розподілимо по тексту. Також слід вказати теги Title, Description і заголовки h1-h3.

 

 

5. Дизайн

6. Оптимізація й верстка. Найкраще для виконання даних робіт приєднати seo-фахівця, який надалі буде займатися просуванням сайту.

7. Наповнення контентом. В ідеалі у вас не повинно залишитися порожніх розділів.

8. Підключення вебаналітики. Найбільш зручна і поширена система – Google Analytics. Звичайно кожен з цих пунктів можна ще більше деталізувати. Та це зараз не є нашою метою. Головне – це акцентувати вашу увагу щодо підготовчої роботи по кожному пункту правильно. У підсумку ви отримаєте задоволення від співпраці з нами й робочий сайт, готовий до просування і запуску реклами.

Результат:

Оновлений вебсайт компанії: bactoblis.com.ua