WOM-кампанія для нового йогурту «Растішка»

Партнер

Компанія Danone та новий йогурт «Растішка» - без лактози і доданого цукру

Період

2021

Задача

• Познайомити споживача з новим продуктом;

• Запустити хвилю відгуків і рекомендацій;

• Сформувати амбасадорів бренду і продукту.

Рішення:

WOM-проєкт Naprobu з блогерами:

• 100 нано- та мікроінфлюенсерів – експертів Naprobu: тестування продукту, відгуки та рекомендації;

• 8 мам-блогерок: публікації тематичних статей, постів та сторіс;

• Діджитал-промокампанія;

• Анкетування аудиторії, результати дослідження;

• Відео-продакшн та промо за підсумками проекту.

Уся кампанія будувалася на генерації і просуванні контенту нано-, мікро- і макроінфлюенсерів. Саме такий мікс має високу ефективність – і для побудови знання про новий продукт, і для комунікації цінностей та переваг продукту, і для залучення та формування довіри споживачів.

Реалізація:
Influencer Marketing

Першим спробувати новий йогурт і дати зворотний зв'язок ми запропонували блогерам. Мами-блогерки, в кожної з яких від 100 до 400 тис послідовників в Instagram, трансформувалися в амбасадорів бренду і закликали широку аудиторію протестувати продукт.

WOM-кампания

Водночас на платформі Naprobu.ua стартував проект споживчого тестування. Тут із великої кількості бажаючих ми сформували фокус-групу. Її учасники знайомилися з новим продуктом і залишали свої відгуки. Так, серед 3 700 людей, які подали заявки на участь, ми запросили 100 мам – експерток Naprobu.ua, сформували для них набори з новинками.

Візуальним символом кампанії став Dino, герой ТМ «Растішка». Яке ж було здивування дітей, коли на порозі свого будинку вони бачили його власною персоною! Так-так, він особисто доставив кожному учаснику набір нових йогуртів у красивій коробці з червоною атласною стрічкою.

Момент доставки продукції, зустрічі фіксувався на відео, яке лягло в основу ролика за підсумками проєкту. Його промотували у соціальних медіа і агентство Burda Media Influencer, і ТМ «Растішка».

Результат:

WOM-кампанія з блогерами і діджитал-промо для ТМ «Растішка» дозволили охопити понад 1,9 млн. унікальних користувачів. Сформовано понад 300 відгуків, дописів і публікацій про продукт на порталі Naprobu.ua, в соціальних мережах тощо.

Індекс залученості авдиторії блогерів (ERR) склав 14%, тональність відгуків експертів Naprobu.ua – виключно позитивна.

Утім, ще більш значущим є той факт, що всі 100% мам-учасниць оцінили переваги йогурту. 97% довіряють якості нового продукту ТМ «Растішка» і планують купувати його й надалі.