Партнер
VICHY – лінійка засобів для догляду за обличчям
Період
2020
Задача
Сформувати знання про лінійку продуктів, привернути увагу до бренду й продукту, використати нестандартне промо у цифровому просторі.
Рішення:
Проєкт Marie Claire Brand Influencers – співпраця Marie Claire & Naprobu:
• Тестування мікроінфлюенсерами лінійки засобів Vichy, відгуки і рекомендації.
• 30 участниць проєкту – інфлюенсери бренду Marie Claire. Це читачки видання, успішні жінки, котрі цікавляться новими трендами у сфері краси та догляду за собою.
• Кількість підписників інфлюенсерів: від 1 500 до 50 000.
• Публікація відгуків і рекомендацій на трьох платформах: marieclaire.ua, naprobu.ua, соцмережі інфлюенсерів-учасниць.
• Промокампанія проекту.
Реалізація:
Сторінка проєкту на marieclaire.ua

Публікації інфлюенсерів

Результат: