VICHY ПРОЄКТ MARIE CLAIRE BRAND INFLUENCERS

Партнер

VICHY – лінійка засобів для догляду за обличчям

Період

2020

Задача

Сформувати знання про лінійку продуктів, привернути увагу до бренду й продукту, використати нестандартне промо у цифровому просторі.

Рішення:

Проєкт Marie Claire Brand Influencers – співпраця Marie Claire & Naprobu:

• Тестування мікроінфлюенсерами лінійки засобів Vichy, відгуки і рекомендації.

• 30 участниць проєкту – інфлюенсери бренду Marie Claire. Це читачки видання, успішні жінки, котрі цікавляться новими трендами у сфері краси та догляду за собою.

• Кількість підписників інфлюенсерів: від 1 500 до 50 000.

• Публікація відгуків і рекомендацій на трьох платформах: marieclaire.ua, naprobu.ua, соцмережі інфлюенсерів-учасниць.

• Промокампанія проекту.

Реалізація:
Сторінка проєкту на marieclaire.ua
Публікації інфлюенсерів
Результат: