Велике плавання

Партнер

Підгузки-трусики для плавання Pampers Splashers

Період

2020

Задача

Нам необхідно було познайомити батьків з новим продуктом, розповісти про його особливості, переваги та якості, а також мотивувати їх особисто переконатися у перевагах продукту 

  • Вибудова знань про нову продуктову лінійку
  • Знайомство з функціоналом, перевагами та якостями
  • Підвищення лояльності до продукту через імідж ресурсу та шляхом залучення у комунікацію експертів
  •  Стимулювання продажів
Рішення:

Ми запустили контентний проєкт, до якого долучилися експерти – психолог і телеведучий Дмитро Карпачов, алерголог і педіатр Владислав Барзилович, тренер-викладач і майстер спорту з плавання Вікторія Лепшина.

Контентна частина (3 великі унікальні статті) надала користувачам необхідну інформацію та відповіді на усі питання.

Експертиза (впізнаваність фахівців) допомогла нам вибудувати з читачем довірчі стосунки.

Доступна і проста для сприйняття інформація та професійна думка викликали у ЦА більше довіри, аніж простий заклик здійснити покупку.

Реалізація:
Думка відомих експертів
Результат:

Пости у соцмережах moirebenok.ua – 127 000 підписників, банерна реклама, виведення спецпроєкту у слайдер на головній сторінці сайту і в блок «Наші проєкти», е-mail-розсилання.

Загальне охоплення кампанії: 

  • в унікальних користувачах – 1 700 000
  •  у переглядах – 2 700 000